Nu har jeg læst hele tråden 
Jeg og min mand har været gift i over 20 år, og har sammen 3 børn. På de 20+ år, er der både kommet lidt flere kilo, lidt mere tyngde i kroppen og lidt flere grå hår på toppen. Min mand er den som er blevet størst, imens jeg vidst bare er blevet en smule buttet. Min mand er den som træner 2-3 gange om ugen, imens jeg HADER at træne. Min mand har også prøvet at få mig til at elske det, ligesom han selv, ikke fordi han ikke tænder på mig (eller også siger han det bare ikke
) men fordi han ikke forstår hvorfor det ikke siger mig noget. Og jeg har ved gud prøvet, men jeg finder det bare ikke særlig sjovt. MEN og der er et stort MEN, for man kan sagtens gøre noget ud af sig selv, selvom man ikke træner 2 gange om ugen, man skal spise sundt (det meste af tiden), tage pænt tøj på, og ligge en fin lille make up - gør din hustru det? For her er for mig en forskel, idet med at "gøre noget ud af sig selv", for det kan man gøre på mange måder.
Men jeg ved godt at det ikke ændre noget, hvis du syntes din hustru reelt er blevet for tyk, og du efterhånden mister lysten til hende. Men har du prøvet at gøre noget for at forny jeres sexliv, måske gøre det mere sjovt og spændene - måske skal du den vej, for at din hustru finder vejen, til at "ville gøre noget mere ud af sig selv"?
Det med at "tvinge" andre til noget de reelt ikke har lyst til er ikke vejen frem - det ville i min optik svare til, at hvis jeg skal træne sammen med min mand 2-3 gange om ugen, så SKAL han også læse 2 bøger om måneden. Jeg ELSKER at læse, imens han ikke er vil med det - dårligt eksempel måske - men hvem vinder på at tvinge noget ned over hovedet på hinanden.?
Anmeld
Citér