CKJ skriver:
Ej, jeg bliver faktisk vildt provokeret af det indlæg der!
I har to små børn! Og hvor meget tid er der lige til træning osv hvis man som person ikke selv synes det er det fedeste at lave?
jeg ville blive virkelig ked af det hvis min mand kommenterede på min krop på den måde der. Men herhjemme står jeg også for det meste og vi har tre børn, så når kl. er 21.30 og vores sidste yngel er gået i seng, ja så er det altså ikke en steppemaskine eller kettleball der står øverst på min liste over hvad jeg skal foretage mig.
I har små børn! Lad dog tiden gå med dem, og lad din kone være lidt. Jeg synes virkelig det er strengt. Ens krop forandre sig sgu efter flere fødsler - der kan I mænd jo ligesom bare arbejde ud fra udgangspunktet uden nogen form for ændring. 
og yes, nu får jeg sikkert huk - men jeg synes virkelig det er usympatisk.
Det er jeg da ked af.
Ja, vi har 2 små børn. Min krop bliver også kommenteret, når hun mener, jeg har taget lidt på (og så reagerer jeg).
Jeg tror, du glemmer, at de 2 børn også er mine børn. Jeg putter også. Jeg bringer og henter også. Jeg vasker også tøj.
Så fordi vi har fået små børn, så skal forholdet glemmes og fokus kun være på børnene? Jeg garanterer dig for, at vores børn ikke bliver glemt.
Ingen har sagt, at hun skal gøre det, når børnene er blevet puttet. Har endda skrevet, at jeg gerne passer børnene eller gør andet, så hun kan træne.
Vi er dog igen forskellige - du har dine præferencer, jeg har mine. Og vi er heldigvis ikke i forhold med hinanden. For så kan vi være ligeglade. Men det er min kone og jeg. Altså i forhold med hinanden. Så vi skal/bør ikke være ligeglade.
Anmeld
Citér