Hej,
jeg vil høre ad, om I kan hjælpe mig lidt. Har nu været sammen med min dejlige kone i knap 10+ år, vi har 2 dejlige børn og jeg synes egentlig, vi har det meget godt.
Der er dog noget, der er begyndt at fylde lidt for mig og som jeg derfor har bragt op i hjemmet flere gange med min kone.
Hun vil ikke længere gøre noget ud af sig selv (det vil sige i flere år nu). Og der er der sikkert mange, der tænker, at det måske er forventligt før, under og efter fødsel. Det kan jeg til dels være enig i.
Nu synes jeg bare, at det er begyndt at blive lidt for meget.
Jeg føler ærlig talt, at jeg lyder som en forholdsvis klam og utrolig egoistisk mand, når jeg skriver de her ting, men den fysiske tiltrækning er altså bare vigtig. Og jeg har altid selv gået op i mit udseende og særligt mit helbred.
Jeg forventer ikke, hun står med et vaskebræt og en fedtprocent lavere end hos de oksekødspakker, man kan få i supermarkedet, men jeg ønsker dog alligevel, at man træner, spiser nogenlunde sundt og ikke bare bliver større og større...
Vi har haft snakken derhjemme adskillige gange, men hver gang ender det med, at hun bliver ked af det, jeg får dårlig samvittighed over at lyde så egoistisk og så gør vi ikke mere ved det.
Hvad skal jeg gøre? Vi er derude nu, hvor jeg tænker meget over det, når vi har sex og jeg derfor virkelig skal koncentrere mig for at holde min "gejst" oppe...
Og sex i et forhold ER vigtigt... det er en af grundelementerne (ja, det siger jeg stadigvæk efter så mange år sammen). Så det fylder jo naturligvis meget for mig..
Jeg er så langt ude, at jeg er begyndt at tænde på nogle af de kvindelige kollegaer, jeg har. Har ellers aldrig vist interesse for andre i hele vores forhold.. Og det har jeg det skidt med..
Et åbent forhold er ikke en mulighed, da jeg simpelthen ikke vil være sammen med andre.
Hun siger, at hun aldrig har trænet tidligere og hvorfor skulle hun starte nu. Det er også rigtigt nok, men da vi var yngre, så var vi bare noget mere aktive og kroppen var bare - vi bliver jo ældre - lidt anderledes skruet sammen...
Hvad synes I? Jeg søger gode råd..