Min kone vil ikke gøre noget ud af sig selv mere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
Mrs. skriver:

Det er okay  mit liv er for kort til at diskutere farver med farveblinde  

og den der feminazi tilgang verden har hvor alt der har med køn og ligestilling skal være så politisk korrekt og berøringsfølsomt hænger mig LANGT ud af halsen!

Hvor ser du ligestilling som en del af denne her debat? For mig blander du pærer og bananer her! For jeg er rasende enig, at den kultur der er skabt om at alt skal være politisk korrekt er til ar brække sig Over. Men er det ikke liiiiiidt det TS gør? Har en forventning om hvad en rigtig kvinde er og ser ud? Uden form for interesse i, hvad hans egen kone egentlig tænker? 
min mand må som sagt, altid kommentere på mig og min krop og mit tøj og jeg vil også lytte konstruktivt til det - men når det bliver et spørgsmål om at han ikke tænder på mig fordi jeg ikke efterlever hans ide om en lækker krop og han presser mig til noget jeg ikke har lyst til, så synes jeg snakken bliver en helt anden. 
hvad hvis ens partner tændte på hård analsex og modsatte part ikke gjorde? SKAL man så partout gøre en indsats for, at kunne lide det? Jeg synes eksemplerne er mange herinde efterhånden, men som en anden skriver, så respondere TS kun på de svar, der deler hans egen tilgang og egen Vinding i debatten. 
svaret på, om han ville lave sig en farkrop for sin kone (hvis det var hendes ønske!) er der heller ikke svaret på. 
jeg understreger lige, at jeg deler TS tanke om, at det er vanvittig dobbeltmoralsk af hans kone, at hun forventer en trænet mand og så ikke selv gider. Men for mig, vidner det om at der er noget helt andet på spil end en sund krop i deres forhold. 

jeg har aldrig blandet mig så meget i en debat så tak til TS for, at må mig med på den. Det er jo altid rigtig spændende at blive udfordret. 
god weekend herinde.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
CKJ skriver:

Hvor ser du ligestilling som en del af denne her debat? For mig blander du pærer og bananer her! For jeg er rasende enig, at den kultur der er skabt om at alt skal være politisk korrekt er til ar brække sig Over. Men er det ikke liiiiiidt det TS gør? Har en forventning om hvad en rigtig kvinde er og ser ud? Uden form for interesse i, hvad hans egen kone egentlig tænker? 
min mand må som sagt, altid kommentere på mig og min krop og mit tøj og jeg vil også lytte konstruktivt til det - men når det bliver et spørgsmål om at han ikke tænder på mig fordi jeg ikke efterlever hans ide om en lækker krop og han presser mig til noget jeg ikke har lyst til, så synes jeg snakken bliver en helt anden. 
hvad hvis ens partner tændte på hård analsex og modsatte part ikke gjorde? SKAL man så partout gøre en indsats for, at kunne lide det? Jeg synes eksemplerne er mange herinde efterhånden, men som en anden skriver, så respondere TS kun på de svar, der deler hans egen tilgang og egen Vinding i debatten. 
svaret på, om han ville lave sig en farkrop for sin kone (hvis det var hendes ønske!) er der heller ikke svaret på. 
jeg understreger lige, at jeg deler TS tanke om, at det er vanvittig dobbeltmoralsk af hans kone, at hun forventer en trænet mand og så ikke selv gider. Men for mig, vidner det om at der er noget helt andet på spil end en sund krop i deres forhold. 

jeg har aldrig blandet mig så meget i en debat så tak til TS for, at må mig med på den. Det er jo altid rigtig spændende at blive udfordret. 
god weekend herinde.  

Jeg har lidt en mistanke om, at hans kone måske kommer med stikpiller om hans krop, fordi han kommer med dem om hendes.. At hun prøver at vise ham, hvor irriterende og sårende det er, hver gang man har taget en lille smule på.. 

Det er i hvert fald sådan jeg kunne finde på, hvis min mand hele tiden kom med stikpiller 

Anmeld Citér

11. juni 2022

Mrs.

CKJ skriver:

god weekend herinde.  

Det bliver en debat om ligestilling i det øjeblik der blev skrevet det er kvindeundertrykkende, og at ts er en dårlig mand, urimelig mm. 

Anmeld Citér

11. juni 2022

fehår

Mrs. skriver:

Det bliver en debat om ligestilling i det øjeblik der blev skrevet det er kvindeundertrykkende, og at ts er en dårlig mand, urimelig mm. 

Hvordan i alverden gør ordet urimelig det til en debat om ligestilling? Uanset køn kan alle da opføre sig urimeligt.

Anmeld Citér

11. juni 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
Mrs. skriver:

En dårlig mand behøver ikke handle om ligestilling  

uanset hvordan du vender og drejer det, gør han hende til et objekt der skal have den rette facon for at tilfredsstille hans sexuelle behov - og det er altså lidt kvindeundertrykkende. I min verden. Og den er muligvis lille, min verden. 
men jeg har aldrig nogensinde talt om ligestilling - for som sagt! Jeg er helt enig i, at det stikker helt henover toppen den debat 

Anmeld Citér

12. juni 2022

fartil2banditter

Profilbillede for fartil2banditter

Jeg tror, jeg stempler ud af debatten herfra. Tak for de mange gode input. Og fortsat god weekend. 

Anmeld Citér

12. juni 2022

AnoMor

fartil2banditter skriver:

Jeg tror, jeg stempler ud af debatten herfra. Tak for de mange gode input. Og fortsat god weekend. 

Virkelig ærgerligt at du ikk vil svare på det samme spørgsmål der går igen fra op til flere brugere efterhånden. 
hvor mange kg er der tale om?

Anmeld Citér

12. juni 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
fartil2banditter skriver:

Så i stedet for at svare, smutter du bare? Hvorfor kan du ikke svare på enkle spørgsmål, du selv har lagt op til?

Anmeld Citér

12. juni 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
BAE skriver:

Så i stedet for at svare, smutter du bare? Hvorfor kan du ikke svare på enkle spørgsmål, du selv har lagt op til?

Gætter på, at han fx ikke vil svare på spørgsmålet om kg, fordi der kun er tale om små 5-10 kg.. Som egentlig er forventeligt i et forhold efter mange år/når folk bliver ældre og får andre prioriteter.. 

Og gætter på, at han ikke vil svare på mine spørgsmål om, hvad han har taget til sig, fordi han ikke har i sinde at ændre noget.. Men at han stadig vil plage sin kone om træning.. 

Ja sorry jeg havde en smule ondt af TS i starten, og mente bestemt ikke, at han var egoistisk eller noget.. Men hans svar og manglende svar her i tråden, har godt nok ændret min opfattelse af ham.. Og det sjove er, at min kæreste har kunne forudse alle svarene samt de manglende svar fra TS hele vejen igennem, fordi min kæreste selv kender til de mænd, der ikke vil ændre på deres holdninger.. 

Anmeld Citér

12. juni 2022

Kastanje

Jeg ville da godt nok heller ikke gide være i denne debat hvis jeg var TS….. 

Der er nok ikke tale om 5 kg når det nævnes som et problem. Men det er da godt nok ikke inspirerende at se på en partner der “forfalder” og ikke gider gøre andet end at være sofa kartoffel. Det gør altså ikke en egoistisk eller til en dårlig partner. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.