Åbne parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2022

Anonym

Jamen jeg kan godt se at dig og din mands huggeri er intimt og kærligt

Min mand og jeg elsker med hinanden. Var han eller jeg sammen med andre, ville det være huggeri, og det er der ingen af os, der har lyst til

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2022

Anonym

Polygamy og åbne forhold er ikke det samme

Polygamy er når man elsker flere 

Åbne forhold er sex med flere. 

Jeg forstår mig ærlig talt ikke på det. Hvorfor være i et forhold, hvis man vil have sex med andre?

Jeg har intet imod casual sex, det har jeg selv haft som single, men det er et total no-go, når jeg er i et forhold.

Desuden har både polygamy og åbne forhold et lavt succes niveau, bare tag et kig på udlandske debatter om samme emne. 

Anmeld Citér

12. april 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Jeg forstår mig ærlig talt ikke på det. Hvorfor være i et forhold, hvis man vil have sex med andre?

Jeg har intet imod casual sex, det har jeg selv haft som single, men det er et total no-go, når jeg er i et forhold.

Desuden har både polygamy og åbne forhold et lavt succes niveau, bare tag et kig på udlandske debatter om samme emne. 

Men behøver du forstå det da?

Altså jeg forstår det heller ikke, ligesom jeg heller ikke forstår, at folk vil have 6 børn eller ingen børn.. Men det er da deres valg, deres liv.. Men er da underligt at gå ind i en debat, hvor overskriften beskriver emnet og så sige "ej det forstår jeg ikke, at I gider..".. Altså hvorfor ikke så bare scrolle forbi den debat?

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Men behøver du forstå det da?

Altså jeg forstår det heller ikke, ligesom jeg heller ikke forstår, at folk vil have 6 børn eller ingen børn.. Men det er da deres valg, deres liv.. Men er da underligt at gå ind i en debat, hvor overskriften beskriver emnet og så sige "ej det forstår jeg ikke, at I gider..".. Altså hvorfor ikke så bare scrolle forbi den debat?

Jeg er først gået ind i debatten efter den er kommet ud på et sidespor. Men jeg er faktisk oprigtig nysgerrig på det

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er først gået ind i debatten efter den er kommet ud på et sidespor. Men jeg er faktisk oprigtig nysgerrig på det

Så læs mine sidste svar - så tror jeg du får stillet din nysgerrighed

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Jeg forstår mig heller ikke på dit forhold? Men det er vel heller ikke så vigtigt. Så længe du er glad

Det er fint man ikke forstår de forskellige begreber, men så skal man måske undlade at have en mening og kommentere på det? 

De har hverken en bedre eller værre succes rate end alle andre forhold. 

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Så læs mine sidste svar - så tror jeg du får stillet din nysgerrighed

Det er kun frækt indtil manden kommer hjem og siger, at han er blevet forelsket i en af de unge piger, som han har ligget og hugget i

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er kun frækt indtil manden kommer hjem og siger, at han er blevet forelsket i en af de unge piger, som han har ligget og hugget i

Ved du hvad, dine nedladende kommentarer er simpelthen for sindsyge! 
HVIS min mand blev forelsket i en anden - uanset om han har hygget i hende eller ej - så er det jo ikke mig han skal leve med - vel? Du tror simpelthen ikke man kan risikere i sit monogame liv, at ens mand bliver forelsket i en anden? 
jeg tror ved gud, mange mænd - og kvinder foruden sags skyld - forelsker sig i andre fordi deres røvsyge kone eller mand er pisse kedelig, sur, tvær og ensporet i sit liv. 
så, ja - vi løber en risiko - men det gør vi også ved at være par. Det kræver hårdt arbejde - og din tilgang til livet og synet på ting, ville kvæle mig og suge al livslyst ud af mig. 
Ad, at du er så naiv, du ikke kan se for dig, at din egen mand måske kunne forelske sig i andre udover dig! Det er for sindsygt 

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Jeg forstår mig heller ikke på dit forhold? Men det er vel heller ikke så vigtigt. Så længe du er glad

Det er fint man ikke forstår de forskellige begreber, men så skal man måske undlade at have en mening og kommentere på det? 

De har hverken en bedre eller værre succes rate end alle andre forhold. 

Du må meget undskylde, hvis du føler dig stødt over, at jeg kom til at referere til åbne forhold som polygamy, der er jo meget stor forskel på de to

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Du må meget undskylde, hvis du føler dig stødt over, at jeg kom til at referere til åbne forhold som polygamy, der er jo meget stor forskel på de to

Der er nemlig kæmpe forskel på de to

Så det er fedt at vi kan få den misforståelse ud af verden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.