Åbne parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2022

Kontrast

Anonym skriver:

Hugges i

Ja det var da en sørgelig og nedværdigende måde at beskrive sex på. Jeg ville nok foretrække at skrive, at jeg ikke ville elske/være sammen med andre end min mand, men der er vi vel så forskellige

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har også fordomme hvad angår åbne forhold, men det har intet med frygt at gøre. Jeg vil ikke hugges i af andre end min mand, og han vil ikke hugge i andre kvinder end mig. For os er sex noget intimt, som vi ikke har lyst til at dele med andre. Bum. 

Det lyder virkelig også intimt og lækkert - at hugge i. 
fod fornøjelse med huggeriet hjemme ved jer

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Kontrast skriver:

Ja det var da en sørgelig og nedværdigende måde at beskrive sex på. Jeg ville nok foretrække at skrive, at jeg ikke ville elske/være sammen med andre end min mand, men der er vi vel så forskellige

Præcis

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

AnoMor skriver:

Og det er da helt fair at du og din mand har det sådan. Ergo er åbent forhold ikk noget for jer. Men det betyder sq da ikke at det ikke er noget for andre som har et andet syn på det. !

Det har jeg heller ikke sagt, jeg er en anden anonym

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Det lyder virkelig også intimt og lækkert - at hugge i. 
fod fornøjelse med huggeriet hjemme ved jer

Tak, vi nyder skam huggeriet herhjemme, som kun foregår mellem os, da vi har nok i hinanden

Anmeld Citér

12. april 2022

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Tak, vi nyder skam huggeriet herhjemme, som kun foregår mellem os, da vi har nok i hinanden

At dømme ud fra din tilgang til andres måder at elske og leve livet på, glæder det mig at I har hinanden. Så er der lidt mere frisind og tolerance tilbage i verden til os andre

Anmeld Citér

12. april 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Det har jeg heller ikke sagt, jeg er en anden anonym

Men alligevel har du så pige behov for at ytre dine fordomme i en tråd der ikk omhandler holdninger men derimod erfaringer  

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Hugges i

Synes det er et passende ordvalg i forhold til emnet, da det jo ikke har noget med kærlighed og intimitet at gøre. 

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Kontrast skriver:

Hvis man er sammen med en anden end sin partner udelukkende af fysiske grunde, så er det vel ren og skær huggeri?

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg synes fx det er sindsygt klamt, at smørre e penis ind i leverpostej og så slikke den ren - eller at i nogle forhold lader manden aldrig kvinden komme. Men han skal altid komme. 
tisse/bæ sex er Heller ikke lige mig - swingerklub heller ikke. Jeg synes også stripper er plat og meningsløst. Men jeg er da bedøvende ligeglad med, folk som synes ovenstående er lækkert! Go ahead, have fun - få da det Maksimale ud af dit ene liv - lev monogam hvis du vil - måske jeg selv vil? Jeg ved det ikke. Men hvorfor lukke en dør hvis vi begge vil åbne den? Vi gør det sgu nok ikke selvom der sidder en 7-8 kvinder herinde der har enormt behov for, at fortælle mig hvor uvoksen jeg er, hvor frihedssøgende jeg er, hvor meget enten min mand eller jeg har presset det ned over den anden - jeg spurgte om nogle levede i et åbent forhold! Ikke om: hvor mange her synes jeg er en klam kost, fordi jeg ønsker noget mere i mit seksuelle univers? 
lad det lukke debatten og tusinde tak til jer, der reelt gav mig er brugbart svar - og som også har stået op for mig i denne, efterhånden, afsporede debat  

Må I alle leve det liv I synes - med en eller flere mænd, bøsser eller lesbiske, monogamt eller ej - vær glad- pas jer selv. Eller åben op -gør hvad pokker der gør jeg glade! Men lad være med at dømme andre. Særligt i en helt anonym verden! Jeg har ikke begået en forbrydelse - eller givet en fremmede mand et uønsket blowjob. Endnu

peace out and happy Easter

Kender du seriøst nogen, der smørrer penis ind i leverpostej?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.