Anonym skriver:
Jeg synes fx det er sindsygt klamt, at smørre e penis ind i leverpostej og så slikke den ren - eller at i nogle forhold lader manden aldrig kvinden komme. Men han skal altid komme.
tisse/bæ sex er Heller ikke lige mig - swingerklub heller ikke. Jeg synes også stripper er plat og meningsløst. Men jeg er da bedøvende ligeglad med, folk som synes ovenstående er lækkert! Go ahead, have fun - få da det Maksimale ud af dit ene liv - lev monogam hvis du vil - måske jeg selv vil? Jeg ved det ikke. Men hvorfor lukke en dør hvis vi begge vil åbne den? Vi gør det sgu nok ikke selvom der sidder en 7-8 kvinder herinde der har enormt behov for, at fortælle mig hvor uvoksen jeg er, hvor frihedssøgende jeg er, hvor meget enten min mand eller jeg har presset det ned over den anden - jeg spurgte om nogle levede i et åbent forhold! Ikke om: hvor mange her synes jeg er en klam kost, fordi jeg ønsker noget mere i mit seksuelle univers?
lad det lukke debatten og tusinde tak til jer, der reelt gav mig er brugbart svar - og som også har stået op for mig i denne, efterhånden, afsporede debat
Må I alle leve det liv I synes - med en eller flere mænd, bøsser eller lesbiske, monogamt eller ej - vær glad- pas jer selv. Eller åben op -gør hvad pokker der gør jeg glade! Men lad være med at dømme andre. Særligt i en helt anonym verden! Jeg har ikke begået en forbrydelse - eller givet en fremmede mand et uønsket blowjob. Endnu 
peace out and happy Easter 
Kender du seriøst nogen, der smørrer penis ind i leverpostej? 
Anmeld
Citér