Åbne parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2022

Anonym

Mærkeligt at så mange ender i skilsmisse hvis det kun er de åbne forhold der er i risiko. 

Det er der ingen der har skrevet. Folk læser tydeligvis hvad de vil

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2022

Anonym

Jeg er helt enig med dem som tager afstand fra udtrykket “at hugge i”. Deri ligger ligesom, at kvinden er et objekt og ikke en aktiv deltager. Jeg synes det er direkte skadeligt sprogbrug ift. ligestilling og det store arbejde som mange kvinder før os har lagt i at opnå de rettigheder og stigende respekt som vi har idag. Så at høre kvinder omtale sex på den måde (både om sig selv og andre kvinder) gør mig faktisk lidt trist.  

Anmeld Citér

13. april 2022

Anonym

Jeg er helt enig med dem som tager afstand fra udtrykket “at hugge i”. Deri ligger ligesom, at kvinden er et objekt og ikke en aktiv deltager. Jeg synes det er direkte skadeligt sprogbrug ift. ligestilling og det store arbejde som mange kvinder før os har lagt i at opnå de rettigheder og stigende respekt som vi har idag. Så at høre kvinder omtale sex på den måde (både om sig selv og andre kvinder) gør mig faktisk lidt trist.  

Det kommer vel helt an på hvilken betydning man ligger i ordet.. når min kæreste skriver og spørger om han skal pule/flække mig synes jeg det er frækt, men andre ville måske blive stødt af ordvalget..

Anmeld Citér

13. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Det kommer vel helt an på hvilken betydning man ligger i ordet.. når min kæreste skriver og spørger om han skal pule/flække mig synes jeg det er frækt, men andre ville måske blive stødt af ordvalget..

Føj hvor usmageligt 

Anmeld Citér

13. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Det er mig der skrev det du citerede. Har ikke skrevet det der med at det er usmageligt. 

Der er jo også forskel på at snakke frækt (hvad man så ligger i det kan jo være forskelligt) privat sammen med sin kæreste/mand og så at omtale andre i en offentlig debat. Hvis man omtaler andre sådan offentligt kan det påvirke nogen til at tro at det er helt almindeligt, acceptabelt sprogbrug. Og det synes jeg bestemt ikke at det er. 

Anmeld Citér

13. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Om man kalder det det ene eller det andet kan vel være lige meget..?

Jeg kalder det at duske og min kæreste bruger udtryk som pule og flække.. vores ordvalg gør det ikke mindre kærligt og dejligt

Ha ha ha ha ha  

Ja - og om jeg og min mand åbner vores forhold kan vel også være fuldstændig ligegyldigt for dig. Det blev så min sidste kommentar i denne tråd. Nu vil vi holde ferie 

Anmeld Citér

13. april 2022

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi får en del anmeldelser på denne tråd. 

Jeg vil kraftig opfordre jer alle til at acceptere og ikke mindst respektere de forskellige holdninger. -'skrive pænt , og huske at  det skrevne kan virke hårdt.  

Det er en interessant debat- så det ville være ærgerligt hvis jeg må.lukke tråden ned. 

Anmeld Citér

13. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Det er der jo. Læs tråden

Anmeld Citér

13. april 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Når der bliver sagt at mænd der lever i åbne forhold og har sex med andre, har lettere ved at forelske sig, så jo så bliver det jo sagt. 

Anmeld Citér

13. april 2022

Anonym

Moderator skriver:

Vi får en del anmeldelser på denne tråd. 

Jeg vil kraftig opfordre jer alle til at acceptere og ikke mindst respektere de forskellige holdninger. -'skrive pænt , og huske at  det skrevne kan virke hårdt.  

Det er en interessant debat- så det ville være ærgerligt hvis jeg må.lukke tråden ned. 

Tak…..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.