Åbne parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2022

Anonym

Ved du hvad, dine nedladende kommentarer er simpelthen for sindsyge! 
HVIS min mand blev forelsket i en anden - uanset om han har hygget i hende eller ej - så er det jo ikke mig han skal leve med - vel? Du tror simpelthen ikke man kan risikere i sit monogame liv, at ens mand bliver forelsket i en anden? 
jeg tror ved gud, mange mænd - og kvinder foruden sags skyld - forelsker sig i andre fordi deres røvsyge kone eller mand er pisse kedelig, sur, tvær og ensporet i sit liv. 
så, ja - vi løber en risiko - men det gør vi også ved at være par. Det kræver hårdt arbejde - og din tilgang til livet og synet på ting, ville kvæle mig og suge al livslyst ud af mig. 
Ad, at du er så naiv, du ikke kan se for dig, at din egen mand måske kunne forelske sig i andre udover dig! Det er for sindsygt 

Selvfølgelig kan jeg risikere det samme i mit monogame parforhold, men der er større chance for det i et åbent forhold, fordi døren allerede er åben.

Held og lykke siger jeg bare

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Selvfølgelig kan jeg risikere det samme i mit monogame parforhold, men der er større chance for det i et åbent forhold, fordi døren allerede er åben.

Held og lykke siger jeg bare

Men jeg er heldigvis helt rolig - bliver min mand forelsket i en anden - så skal han gå den vej. Også hvis det skete uden vi åbnede op  så din henkastes  om at det kun er sjovt, indtil han har forelsket sig i sin unge huggeblok (eller hvad kalder du det?) rører mig ikke. Han har flere unge smukke sekretærer ansat….. væsentlige smukkere end mig og mere sexede fordi de ikke har født børn. Men fristelserne vil altid være der. 

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Det er kun frækt indtil manden kommer hjem og siger, at han er blevet forelsket i en af de unge piger, som han har ligget og hugget i

Stop så med at kalde det huggeri. Det er da så ulækkert et ord at bruge for en voksen kvinde for noget. som faktisk er spændende - nemlig sex…. Uanset om det er et one night stand, i en swinger klub eller med ens mand gennem 20 år. Jeg er ikke til åbne forhold, men du er da irriterende snævertsynet. 

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Men jeg er heldigvis helt rolig - bliver min mand forelsket i en anden - så skal han gå den vej. Også hvis det skete uden vi åbnede op  så din henkastes  om at det kun er sjovt, indtil han har forelsket sig i sin unge huggeblok (eller hvad kalder du det?) rører mig ikke. Han har flere unge smukke sekretærer ansat….. væsentlige smukkere end mig og mere sexede fordi de ikke har født børn. Men fristelserne vil altid være der. 

Det er sandt, men det kræver væsentlig mere af en mand i et monogamt forhold at gå ud og forelske sig i en anden, end det gør for en mand der allerede har sex med andre. 

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Stop så med at kalde det huggeri. Det er da så ulækkert et ord at bruge for en voksen kvinde for noget. som faktisk er spændende - nemlig sex…. Uanset om det er et one night stand, i en swinger klub eller med ens mand gennem 20 år. Jeg er ikke til åbne forhold, men du er da irriterende snævertsynet. 

Casual sex er huggeri. Men jeg kan da godt kalde det for knepperi i stedet, hvis du har det bedre med det ord?

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er sandt, men det kræver væsentlig mere af en mand i et monogamt forhold at gå ud og forelske sig i en anden, end det gør for en mand der allerede har sex med andre. 

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Alene den måde folk svarer på når man spørger nyskerrigt ind siger det hele. Det osse af dårlig samvittighed og skyldfølelse, ja jeg bliver blot bekræftet i min holdning om behovet for at have et åbent forhold. Barnligt og total egoistisk og ofte vil den ene partner være tvunget ind i det medmindre parteren er lige så barnlige og egoistisk.

Helt enig

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Casual sex er huggeri. Men jeg kan da godt kalde det for knepperi i stedet, hvis du har det bedre med det ord?

Jeg ser selv sex med en man elsker, som noget andet end en one night stand. Men at kalde det huggeri/knepperi er da at nedgøre den intime og sjove oplevelse sex er selv med en man ikke kender godt. 

God påske

Anmeld Citér

13. april 2022

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Du godeste, altså … fortiden har ringet … og vil gerne have sit konforme og konservative syn på sexualitet tilbage.

Jeg er ikke til åbne forhold, af mange årsager. Men jeg har da ved gud dyrket vidunderlig og erotisk, vild, sjov, kikset og alt-muligt-andet sex på en casual uforpligtende måde. Til stor fælles nydelse. Huggeri eller knepperi er nedladende ord at anvende om andre menneskers lyster, uanset om man forstår dem eller ej. Og nedvurderer både mandlig og især kvindelig lyst, frisind og nydelse ift. sexualitet udenfor et parforhold. 

At du aldrig har nydt et fræk og lækkert one-night-stand eller lignende, kan du jo ikke skydes i skoene. Men du kunne måske godt svinge dig op til at tale pænt om andres … 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.