Åbne parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2022

Anonym

AnoMor skriver:

Men alligevel har du så pige behov for at ytre dine fordomme i en tråd der ikk omhandler holdninger men derimod erfaringer  

Det er en debatside, man kan ikke forvente at spørge om råds til et kontroversielt emne uden at folk deler deres meninger om det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kender du seriøst nogen, der smørrer penis ind i leverpostej?

Næh - men jeg kender nogen der er vild med bæ sex. Så hvorfor ik diller med leverpostej? 
det var en talemåde for at få folk til, at forstå jeg er ligeglad med hvad de gør. Lev det liv du vil 

Anmeld Citér

12. april 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Det er en debatside, man kan ikke forvente at spørge om råds til et kontroversielt emne uden at folk deler deres meninger om det

Ja. Hvis det er det som emnet relaterer til. Du hård et jo udelukkende for at provokerer og føle dig højere hævet over andre. 

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym trådstarter

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

AnoMor skriver:

Ja. Hvis det er det som emnet relaterer til. Du hård et jo udelukkende for at provokerer og føle dig højere hævet over andre. 

Hvordan provokerer jeg?

TS har en mening om monogame, så jeg har vel også lov til at have en mening om polygame.

Anmeld Citér

12. april 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Hvordan provokerer jeg?

TS har en mening om monogame, så jeg har vel også lov til at have en mening om polygame.

Hun ytre kun sin mening om monogame efter at hun er blevet haglet ned af flere som dig i tråden. 

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Synes det er et passende ordvalg i forhold til emnet, da det jo ikke har noget med kærlighed og intimitet at gøre. 

Jamen jeg kan godt se at dig og din mands huggeri er intimt og kærligt

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan provokerer jeg?

Hvor ser du jeg har en mening? Jeg skriver netop du kan leve præcis som du vil og lyster. Jeg er ligeglad…. Jeg har lyst til at udvide mir sexliv med min mand. Det har da intet at gøre med jeg kritisere monogame. Så skulle jeg kritisere de fleste af mine venner også  aldrig i livet 

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Alene den måde folk svarer på når man spørger nyskerrigt ind siger det hele. Det osse af dårlig samvittighed og skyldfølelse, ja jeg bliver blot bekræftet i min holdning om behovet for at have et åbent forhold. Barnligt og total egoistisk og ofte vil den ene partner være tvunget ind i det medmindre parteren er lige så barnlige og egoistisk.

Anmeld Citér

12. april 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Alene den måde folk svarer på når man spørger nyskerrigt ind siger det hele. Det osse af dårlig samvittighed og skyldfølelse, ja jeg bliver blot bekræftet i min holdning om behovet for at have et åbent forhold. Barnligt og total egoistisk og ofte vil den ene partner være tvunget ind i det medmindre parteren er lige så barnlige og egoistisk.

Jeg kan simpelthen ikke finde eksempler på åbne og nysgerrige spørgsmål, som ikke ledsages af egne, forudindtagede og konstaterende udsagn, i denne tråd. Fx, at man ikke kan finde loyalitet og kærlighed og troskab hos hinanden - og at den ene part føler sig tvunget. 
Vil du ikke linke til et nysgerrigt spørgsmål uden ledsagende konklusioner, som besvares negativt, her i tråden? 

Og en ting til: Hvor finder du eksempler på ytringer, der oser af dårlig samvittighed og skyldfølelse? Link også gerne til det. 

Set herfra er der bare tale om, at du læser med farvede briller og slet ikke kan rumme tanken om, at der findes voksne, ansvarlige mennesker, som kan stå helt inde for, hvad de gør eller overvejer at gøre - og som du derfor afkræver at modbevise dine fordomme.
Tænk, hvis folk gik til mennesker på kontanthjælp, enlige mødre med børn med 2-3 forskellige fædre, folk af anden etnisk herkomst eller homoseksuelle på samme måde: “Jeg er overbevist om, at du er doven, uansvarlig, tyvagtig, barnlig, egoistisk etc. etc. - det vil jeg godt lige forlange, at du afkræfter og modbeviser, og hvis du ikke overbeviser mig om det modsatte, har jeg helt sikkert ret!” 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.