Teste hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Det er yderst sjældent at man kan teste positiv 3+0 og dem der gør, har ofte haft ægløsning tidligere end de regnede med. Og dermed et par dage længere henne.

Vent til minimum 3+3/3+4

Ægget sætter sig fast typisk 6-12 dage efter ægløsning. Og først der begynder man at procducer hcg  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2021

Babyyy90

Esj skriver:

Det er yderst sjældent at man kan teste positiv 3+0 og dem der gør, har ofte haft ægløsning tidligere end de regnede med. Og dermed et par dage længere henne.

Vent til minimum 3+3/3+4

Ægget sætter sig fast typisk 6-12 dage efter ægløsning. Og først der begynder man at procducer hcg  

Ja okay det giver så fint mening. Jeg venter til weekenden - men så tænker jeg ikke, at jeg skal tage mine symptomer for gode. Har fx haft murren I underlivet siden ægløsning. Det burde jo ikke kunne give symptomer allerede hvis ægget først sætter sig fast 6-12 dage efter?

Har meget lidt ømme bryster nu, som kommer og går lidt 

Anmeld Citér

24. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Babyyy90 skriver:

Må jeg gøre. Har bare symptomer så tænkte det måske var muligt med tidlig test men kan godt høre jeg er forkert på den

Det kan jeg godt forstår du tænker sådan. Det gør de fleste kvinder (inklusiv mig selv) når nu man ønsker det så meget. Men desværre kan ens krop bare drille en. Så de symptomer kan du desværre skyde en pil efter.

Anmeld Citér

24. november 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Du skal teste når du er gået over tid

Anmeld Citér

24. november 2021

Alyk

Jeg skal teste søndag der er jeg 3+2. Jeg er nemlig også et testmonster.

opdatere gerne. Jeg har også murren og lidt ømme bryster det plejer jeg ikke selvom mange skriver det er normalt. Og slet ikke når jeg ikke er i nærheden af min mens. Jeg for lidt smerter dagen inden el på selve dagen for mens så det spænde.  For den er der hos os begge.

du skriver du tror din æl var d 17. Har du testet eller gætter du dig frem? 

Anmeld Citér

24. november 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg var også en frygteligt testmonster og har brugt sååå mange tests - faktum blev dog bare at jeg testede blankt negativ 3+5 (også langt over tid) og positiv 4+0 (på samtlige tests). Så mit råd lige nu vil helt klart være at forsøge at tøjle testmonsteret en smule, og vente med at teste til du nærmere dig mens eller er over tid

Anmeld Citér

24. november 2021

Babyyy90

Love Angel skriver:

Det kan jeg godt forstår du tænker sådan. Det gør de fleste kvinder (inklusiv mig selv) når nu man ønsker det så meget. Men desværre kan ens krop bare drille en. Så de symptomer kan du desværre skyde en pil efter.

Præcis. For man kan altid finde symptomer og ens krop kan snyde en helt vildt- det lidt skræmmende. Har været gravid 3 gange før, 2 aborter. Murren har jeg altid haft i mine graviditeter men kan ikke huske hvornår det startede

Anmeld Citér

24. november 2021

Babyyy90

Jeg skal teste søndag der er jeg 3+2. Jeg er nemlig også et testmonster.

opdatere gerne. Jeg har også murren og lidt ømme bryster det plejer jeg ikke selvom mange skriver det er normalt. Og slet ikke når jeg ikke er i nærheden af min mens. Jeg for lidt smerter dagen inden el på selve dagen for mens så det spænde.  For den er der hos os begge.

du skriver du tror din æl var d 17. Har du testet eller gætter du dig frem? 

Præcis det samme som mig, lidt ømme bryster (mest det ene - totalt mærkeligt) og meget murren som jeg har haft siden ægløsning?

Jeg krydser også, kunne være fantastisk ������

Gætter, men synes min krop tit viser tydeligt hvornår den ligger ��

Hvilken test tester du på? 

Anmeld Citér

24. november 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna
Babyyy90 skriver:

Ja derfor driller mim krop også! Specielt fordi jeg synes symptomerne kommer MEGA tidligt! 

Jeg har nemlig haft murren siden ægløsning men ikke har troede på det var graviditet symptom så tidligt..

Hvor langt tid går der før ægget sætter sig fast? Troede det gjorde det må ægløsning dagen. 

Ja jeg tester i weekenden, med almindelig test. Tak for svar! 

Det tager cirka en uge, før ægget sætter sig fast. Og så skal din krop først til at i gang med at producere hormoner.. Så “symptomer” er næppe pga graviditet.

Pøj pøj med det.

Anmeld Citér

24. november 2021

BG17

Profilbillede for BG17

Bare til info, så stiger en kvindes progesteron niveau efter ægløsning, hvor der kan opleves nogle af de samme symptomer, som ved graviditet, fx ømme bryster. Så ens symptomer er helt reelle, men kan bare skyldes det forhøjede progesteron niveau, og senere, forhåbentligt en graviditet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.