Men jeg tænker alle har erfaring den problemstilling, for det lyder altså meget normalt og De fleste børn har sådan i periode.
Mht løsning, hvis du synes det er så forfærdeligt og du ikke er i stand til at aktivere ham, (eller aflæse hans behov), så bliv hjemme en månedstid og prøv igen, kan jo være det er det han har brug for.
Men at lave en scene er for mig en 4-5 årig som vil have slik i Netto og får et nej og kaster sig ned på gulvet , ikke bare bliver ked af det, for det er en reel følelse, men når man overdramatisere det og det gør en på 7 måneder altså ikke 
At lave en scene er for mig at tiltrække negativ opmærksomhed i offentligheden, og det har efter min mening intet med alder at gøre. Vi har tydeligvis en forskellig forståelse af udtrykket, og det er træls, at I vælger at hænge jer så meget i det fremfor at komme med hjælpsomme svar.
Jeg kender personligt ingen, hvis jævnaldrende børn har opført sig som mit, hvilket er grunden til, at jeg (til min nu store fortrydelse) har spurgt til råds på dette forum.
Jeg synes, at det er så tarveligt af dig (og andre for den sags skyld) at sige, at jeg ikke aktiverer mit barn/aflæser hans behov ordentligt, for det ved I jo ikke en skid om, eftersom I ikke kender os personligt, og det er på ingen måde hjælpsomt at få vide.
Min søn skriger IKKE fordi han er ked af det, det er af kedsomhed/utålmodighed, og det er et skrig uden nogen som helst form for tårer - et brokke skrig (og jo, et barn på 7 måneder kan godt brokke sig).
Tusind tak til den ene person, der har erfaring med at have et barn som mit, og gav mig et hjælpsomt svar.
Jeg er færdig med denne her tråd nu, gider ikke bruge mere tid på en flok negative madammer, der hænger sig i uvigtige udtryk og har så ekstrem travlt med at dømme andre mødre på en situation, som I tydeligvis ikke har erfaring med.