Mit barns opførsel stopper mig fra at tage ham ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Det er måden, du har skrevet på i denne her tråd, der har været enormt uempatisk. Og jeg er sikker på, at hendes søn ikke får mén af, at hans forældre synes, at han er et brokkehoved.

TS har desuden gentagende gange forklaret hendes egen opfattelse af udtrykket at 'lave en scene', som ikke passer med din opfattelse af det, og derfor vender og drejer du det til noget, som hun som sådan ikke har sagt.

Jeg synes, at moderator bør lukke denne her tråd nu eftersom der intet konstruktivt er kommet af den. 

Det er mit indtryk, at det faktisk kun er dig, der gør tråden ikke konstruktiv, ved at blive ved med at gentage dig selv omkring din utilfredshed over den ene brugers indlæg. De fleste andre har bidraget med noget konstruktivt, også de indlæg du virker så oprørt over.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Det er mit indtryk, at det faktisk kun er dig, der gør tråden ikke konstruktiv, ved at blive ved med at gentage dig selv omkring din utilfredshed over den ene brugers indlæg. De fleste andre har bidraget med noget konstruktivt, også de indlæg du virker så oprørt over.

Der er flere ud over mig, der har givet udtryk for, at nogle af svarene i den her tråd, er langt over stregen, så jeg ved ikke, hvordan du får det til, at det kun er én person, der er uenig.

Og jeg kan slet ikke se, hvordan det er konstruktivt at fortælle en førstegangsmor, at hun skader sig barn ved at tro, at han brokker sig for at få sin vilje.

Mit barn på 8 måneder skriger også uden tårer, når hun f.eks. vil have noget specifikt at spise, bæres af anden, ud af barnevognen osv. og jeg vil da mene, at hun til en hvis grad forstår, at hendes skrig fører til, at hun får, hvad hun vil have. Bør jeg også søge hjælp, så jeg ikke skader mit barn?

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Der er flere anonyme. Og som jeg skrev tidligere så skyldes det at man ikke gider sættes i bås, som der er tendens til. 

Anmeld Citér

14. november 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Der er flere anonyme. Og som jeg skrev tidligere så skyldes det at man ikke gider sættes i bås, som der er tendens til. 

Og du kan slet ikke se det ironiske i, at du nu som anonym bruger flere indlæg på at give kritik og “føj” og “øv” til en ikke-anonym bruger?
Jeg anerkender 100 % muligheden for at svare anonymt, men hvis man bruger funktionen til at angribe ikke-anonyme, fordi man ikke selv vil lægge åben ryg til kritik, så klinger begrundelsen lidt hult. 

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Og du kan slet ikke se det ironiske i, at du nu som anonym bruger flere indlæg på at give kritik og “føj” og “øv” til en ikke-anonym bruger?
Jeg anerkender 100 % muligheden for at svare anonymt, men hvis man bruger funktionen til at angribe ikke-anonyme, fordi man ikke selv vil lægge åben ryg til kritik, så klinger begrundelsen lidt hult. 

Jeg forsvarer en anden som du træder på. Men jeg anderkender da dit mod til at skrive et ubehageligt skriv med navn på. 
Og forøvrigt er det også ironisk, at  du siger ts ikke tager det ind hun får fortalt. Du reagerer omtrent på samme dårlige måde, som du beskriver, at hun gør. 
Og ærlig talt så har jeg brugt for meget tid på dig - god aften til dig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.