Håber du også på en maj baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2021

BabyIgen2022

Jeg ville faktisk gerne have haft en septemberbaby, men nu er der gået så længe, at en majbaby ville være meget kærkommen... Så har jeg godt nok 2 af dem, men hellere det, end kun 1 Kom så maj, kan vi gøre det igen, så ville det være fedt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2021

Morpåudebane

Mortil_en skriver:

Åh altså den kan godt blive væk den mens! 

ENIG! Og igen var det bare det… ikke noget blod siden.., syntes godt nok det er lidt træls … der er endnu længere til lørdag nu ��

Anmeld Citér

26. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Morpåudebane skriver:

ENIG! Og igen var det bare det… ikke noget blod siden.., syntes godt nok det er lidt træls … der er endnu længere til lørdag nu ��

Ja det kan jeg godt forstå! Tester du på lørdag hvis mens ikke dukker op ?

Her havde jeg positiv æl test i tirsdags og var sammen med manden mandag og onsdag. Jeg har dog stadig nogle få æl smerter så jeg ved ikke om min æl ligger sent i forhold til positiv æl test. Men forhåbentligt er vi stadig 'dækket ind' når vi var sammen i går

Anmeld Citér

26. august 2021

Morpåudebane

Mortil_en skriver:

Ja det kan jeg godt forstå! Tester du på lørdag hvis mens ikke dukker op ?

Her havde jeg positiv æl test i tirsdags og var sammen med manden mandag og onsdag. Jeg har dog stadig nogle få æl smerter så jeg ved ikke om min æl ligger sent i forhold til positiv æl test. Men forhåbentligt er vi stadig 'dækket ind' når vi var sammen i går

Ja jeg tester lørdag morgen medmindre mens pludselig dukker op inden,,,

uhh jeg krydser fingre for jer

Anmeld Citér

26. august 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella

Åååhh så melder utålmodigheden sig også så småt her kender i det at man analyserer ALT? "Hov var det lige en snært kvalme?" "plejer mine bryster at være SÅ ømme efter æl?" (De er altid let ømme frem til mens) og samtidig så ved jeg det hele er indbildning, for jeg ville ikke engang være 3+0 endnu

Anmeld Citér

27. august 2021

Mortil_2

Morpåudebane skriver:

Ja jeg tester lørdag morgen medmindre mens pludselig dukker op inden,,,

uhh jeg krydser fingre for jer

Øv nu har jeg også fået en blødning. 4 dage efter æl så tror ikke det er implantationsblødning. Hvad det så er ved jeg ikke, men føler i hvert fald at håbet er ude for denne cyklus og er lidt bange for at noget er galt Har ikke haft pletblødning de to andre to cykli

Er du stadig mens fri

Anmeld Citér

27. august 2021

Morpåudebane

Mortil_en skriver:

Øv nu har jeg også fået en blødning. 4 dage efter æl så tror ikke det er implantationsblødning. Hvad det så er ved jeg ikke, men føler i hvert fald at håbet er ude for denne cyklus og er lidt bange for at noget er galt Har ikke haft pletblødning de to andre to cykli

Er du stadig mens fri

Åhh det er da træls! Men løbet er jo ikke kørt endnu

ingen mens nej, men der er godt gang i murren idag, så tror desværre den kommer i morgen  føler mig efterhånden ret opgivende i det her baby projekt… 

Anmeld Citér

27. august 2021

Mortil_2

Morpåudebane skriver:

Åhh det er da træls! Men løbet er jo ikke kørt endnu

ingen mens nej, men der er godt gang i murren idag, så tror desværre den kommer i morgen  føler mig efterhånden ret opgivende i det her baby projekt… 

Nej du har selvfølgelig ret. Er bare så bange for at der er et eller andet galt så jeg ikke kan blive gravid. Men det kan godt være at det er selve ægløsningen som har givet den blødning

Det er mega svært at holde gejsten. Ved slet ikke hvad jeg skulle gøre hvis jeg ikke havde det forum herind til at komme ud med diverse tanker og bekymringer 

Det bliver så spændende i morgen. Murren kan jo også skyldes graviditet

Anmeld Citér

27. august 2021

Morpåudebane

Mortil_en skriver:

Nej du har selvfølgelig ret. Er bare så bange for at der er et eller andet galt så jeg ikke kan blive gravid. Men det kan godt være at det er selve ægløsningen som har givet den blødning

Det er mega svært at holde gejsten. Ved slet ikke hvad jeg skulle gøre hvis jeg ikke havde det forum herind til at komme ud med diverse tanker og bekymringer 

Det bliver så spændende i morgen. Murren kan jo også skyldes graviditet

Kunne ikke være mere enig! Åhh jeg krydser fingre for os begge!

Anmeld Citér

27. august 2021

Morpåudebane

Nårh! Ingen maj baby her! Mens kom 1 dag for tidligt  åhhh jeg syntes det her er hårdt! Havde aldrig troet at jeg skulle gå ind i 7. Cyklus for at få et barn mere 

krydser fingre for jer andre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.