Håber du også på en maj baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella
Morpåudebane skriver:

Nårh! Ingen maj baby her! Mens kom 1 dag for tidligt  åhhh jeg syntes det her er hårdt! Havde aldrig troet at jeg skulle gå ind i 7. Cyklus for at få et barn mere 

krydser fingre for jer andre

Øvøvøv!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Morpåudebane skriver:

Nårh! Ingen maj baby her! Mens kom 1 dag for tidligt  åhhh jeg syntes det her er hårdt! Havde aldrig troet at jeg skulle gå ind i 7. Cyklus for at få et barn mere 

Øøøv, hvor er det irriterende  

Holdt lige øje med om det lykkes for dig, men “vi ses” i 7. cyklus for os begge så. Jeg fatter der heller ikke. Jeg blev gravid i 1. forsøg i december og nu sker der intet. 

Anmeld Citér

27. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Morpåudebane skriver:

Øv øv øv Nej man håber sådan at det lykkes hurtigt

Anmeld Citér

27. august 2021

Morpåudebane

Sommersol2021 skriver:

Øøøv, hvor er det irriterende  

Holdt lige øje med om det lykkes for dig, men “vi ses” i 7. cyklus for os begge så. Jeg fatter der heller ikke. Jeg blev gravid i 1. forsøg i december og nu sker der intet. 

Jaaa vi må håbe 7. forsøg lykkes så  

samme her!! Begge mine er lavet i første forsøg, så syntes jo virkelig det her er opslidende

Anmeld Citér

29. august 2021

Ønskebarn22

Jeg er også med i forsøget om en juni baby, mens har lige meldt sin ankomst her.. mega lang cyklus.. men i det mindste ikke en for kort luteral fase.. næste test falder første weekend i oktober, så det bliver en lang september måned.. 

Anmeld Citér

30. august 2021

Mortil_2

Jeg har pletblødt hele weekenden, og er lidt forvirret over hvad der sker  

Ved ikke om det simpelthen er min mens der er ved at starte, men den plejer bare slet ikke at starte på den måde med frisk blødning. De to andre cyklus efter p pille stop har været hhv 36 og 29 dage så synes godt nok det er mærkeligt at den skulle komme på dag 22 og kun 4 dage efter æl

Anmeld Citér

30. august 2021

Ønskebarn22

Mortil_en skriver:

Jeg har pletblødt hele weekenden, og er lidt forvirret over hvad der sker  

Ved ikke om det simpelthen er min mens der er ved at starte, men den plejer bare slet ikke at starte på den måde med frisk blødning. De to andre cyklus efter p pille stop har været hhv 36 og 29 dage så synes godt nok det er mærkeligt at den skulle komme på dag 22 og kun 4 dage efter æl

Det kan jeg godt forstå du synes er forvirrende - og frustrerende

Synes da også det lyder lidt vildt med blødning allerede 4 dage efter æl

Kæmpe knus herfra, krydser fingre for det ikke har nogen betydning og stopper

Anmeld Citér

30. august 2021

Mortil_2

Ønskebarn22 skriver:

Det kan jeg godt forstå du synes er forvirrende - og frustrerende

Synes da også det lyder lidt vildt med blødning allerede 4 dage efter æl

Kæmpe knus herfra, krydser fingre for det ikke har nogen betydning og stopper

Tak

Jeg håber heller ikke der er noget galt. Synes bare det er lidt vildt hvis det kan vare flere dage hvis det er pga ægløsning. Altså det har jo kun været meget meget lidt bortset fra den første dag, men noget af det var været lyserødt/friskt

Jeg tror ikke rigtigt på mens siden det ikke er blevet kraftigere og der har ikke været noget siden i morges. Tror dog ret sikkert at mens kommer i weekenden 

Anmeld Citér

5. september 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella
Mortil_en skriver:

Tak

Jeg håber heller ikke der er noget galt. Synes bare det er lidt vildt hvis det kan vare flere dage hvis det er pga ægløsning. Altså det har jo kun været meget meget lidt bortset fra den første dag, men noget af det var været lyserødt/friskt

Jeg tror ikke rigtigt på mens siden det ikke er blevet kraftigere og der har ikke været noget siden i morges. Tror dog ret sikkert at mens kommer i weekenden 

Noget nyt hos dig?

Selv har jeg fået menstruation, så vi må se om det bliver en juni-baby i stedet

Anmeld Citér

5. september 2021

Mabo95

Har taget denne test idag over middag  så håber bare den hænger ved

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.