Håber du også på en maj baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.903 visninger
69 svar
60 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. august 2021

Morpåudebane

Åhh ventetiden er så lang! 
3+0 ! I forgårs begyndte brysterne at blive ømme, igår startede murren og mens smerter og idag er lænden øm! ALLE tegn der ligesågodt kunne være tegn på mens!!! MEN for pokker hvor jeg håber at der er to magiske streger i næste weekend

andre der også venter (u)tålmodigt på testdag ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2021

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg er helt i samme båd. Har testdag den 1. september efter jeg blev insemineret i onsdags. Jeg har småkvalme, semiømme bryster, øm lænd, ømt underliv/niven og træthed…… men de symptomer snyder hver eneste måned. I denne måned især pga hormonpiller og ægløsningssprøjte. Er spændt på om mit første inseminationsforsøg bærer frugt

Anmeld Citér

21. august 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg skal have lagt fryseæg op på torsdag Så jeg er nok 2+0 i dag og håber også på en majbaby. 

Vi har to drenge i forvejen, og det er første forsøg med fryseæg med samme ægudtagning som blev til vores mindste. 

Håber på to streger for dig

Anmeld Citér

21. august 2021

Morpåudebane

Tami skriver:

Jeg er helt i samme båd. Har testdag den 1. september efter jeg blev insemineret i onsdags. Jeg har småkvalme, semiømme bryster, øm lænd, ømt underliv/niven og træthed…… men de symptomer snyder hver eneste måned. I denne måned især pga hormonpiller og ægløsningssprøjte. Er spændt på om mit første inseminationsforsøg bærer frugt

Uhhh hvor er det spændende! Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

21. august 2021

Morpåudebane

Lillehjerte skriver:

Jeg skal have lagt fryseæg op på torsdag Så jeg er nok 2+0 i dag og håber også på en majbaby. 

Vi har to drenge i forvejen, og det er første forsøg med fryseæg med samme ægudtagning som blev til vores mindste. 

Håber på to streger for dig

Uhh hvor spændende! Krydser fingre for at der er gevinst

Anmeld Citér

21. august 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Morpåudebane skriver:

Uhh hvor spændende! Krydser fingre for at der er gevinst

Tak Det er lidt ambivalent. Vi har to dejlige drenge og nok at se til, men vi har tre æg på frys, og vi blev enige om at vi ville komme til at fortryde, hvis vi ikke prøvede om det kunne blive til noget. Jeg blev gravid med første oplægning, så chancen for at det går godt, er jo rimelig stor.

Så vi bliver glade hvis det lykkes, men vi har det også fint med de to vi har, så det er egentlig en dejlig afstressende situation at stå i

Anmeld Citér

21. august 2021

Morpåudebane

Lillehjerte skriver:

Tak Det er lidt ambivalent. Vi har to dejlige drenge og nok at se til, men vi har tre æg på frys, og vi blev enige om at vi ville komme til at fortryde, hvis vi ikke prøvede om det kunne blive til noget. Jeg blev gravid med første oplægning, så chancen for at det går godt, er jo rimelig stor.

Så vi bliver glade hvis det lykkes, men vi har det også fint med de to vi har, så det er egentlig en dejlig afstressende situation at stå i

Det må være dejligt at gå ind i sådan et projekt med ro i maven  

vi har også to drenge, begge lavet i 1. Forsøg uden hjælp,,, så er ret frusterende at nr. 3 kører på 6. Cyklus nu :/ 

jeg er også over lykkelig for mine to drenge, men kan mærke at jeg virkelig ønsker et barn mere! Så for hver mdr bliver det bare hårdere og hårdere! Specielt fordi jeg fangede en bio i juni �� 

Anmeld Citér

21. august 2021

Ønskebarn22

Oh yes! Du er bestemt ikke alene! 

Tiden går ulideligt langsomt! 

Men det lyder da så positivt med farve forandring på brystvorterne og det at du kan mærke der er gang i noget derinde. Jeg krydser fingre for du er ved at brygge en lille maj bebs

Jeg selv er 2+4 Og har for første gang rigtig set æl på test. Samtidig kom det bag på mig at den lægger så sent (og desværre er den ret regelmæssig), så min luteral fase er meget kort. Jeg er på dag 31, og mine cyklusser har været 32-33, så med et murrende og spændt underliv, samt ondt i lænden, fryger jeg mens anytime.. Jeg håber dog selvfølgelig også på en positiv test om en uges tid, men vi må se hvad tiden bringer

Anmeld Citér

21. august 2021

ZRS

Profilbillede for ZRS

JA!

Positiv ægløsningstest i dag.

Anmeld Citér

22. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg håber også på en maj baby pt går jeg og venter på æl som gerne skulle komme indenfor de næste par dage. Test dag er 4 september

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.