Håber du også på en maj baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Maricella skriver:

Noget nyt hos dig?

Selv har jeg fået menstruation, så vi må se om det bliver en juni-baby i stedet

Sødt af dig at spørger Jeg fik også mens, så jeg er med på en juni baby ❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2021

Mortil_2

Mabo95 skriver:

Har taget denne test idag over middag  så håber bare den hænger ved

Uh hvor spændende! Stort tillykke

Anmeld Citér

5. september 2021

Mabo95

Mortil_en skriver:

Uh hvor spændende! Stort tillykke

Tusind tak

Anmeld Citér

5. september 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella
Mortil_en skriver:

Sødt af dig at spørger Jeg fik også mens, så jeg er med på en juni baby ❤️

Æv da, håbede lige det var lykkedes for dig. Så må vi håbe på at det bliver i denne cyklus så

Anmeld Citér

5. september 2021

Mortil_2

Maricella skriver:

Æv da, håbede lige det var lykkedes for dig. Så må vi håbe på at det bliver i denne cyklus så

Ja man skal lige sluge den hver gang Men godt at der er en ny chance hver måned. Lad os håbe at der bliver gevinst for os i denne cyklus

Anmeld Citér

5. september 2021

Maricella

Mortil_en skriver:

Ja man skal lige sluge den hver gang Men godt at der er en ny chance hver måned. Lad os håbe at der bliver gevinst for os i denne cyklus

Bestemt! Da vi lavede yngsten havde jeg en cyklus på 60 dage. Det syntes jeg var ret hårdt, for så havde vi ligesom kun chancen hver 2. måned. Og nu er det sådan "pokkers, nå men vi prøver bare igen om 14 dage" 

Anmeld Citér

6. september 2021

Mortil_2

Maricella skriver:

Bestemt! Da vi lavede yngsten havde jeg en cyklus på 60 dage. Det syntes jeg var ret hårdt, for så havde vi ligesom kun chancen hver 2. måned. Og nu er det sådan "pokkers, nå men vi prøver bare igen om 14 dage" 

Uf ja det ser lyder som en hård prøve for tålmodigheden hvor længe tog det at blive gravid så?

Jeg synes det går ret godt med at bevare tålmodigheden i starten af en cyklus. Men den sidste uge inden mens går det lidt amok og jeg analyserer alle tegn. Men håber min næste cyklus bliver mere normal uden alt for mange underlige plet blødninger

Anmeld Citér

6. september 2021

Maricella

Mortil_en skriver:

Uf ja det ser lyder som en hård prøve for tålmodigheden hvor længe tog det at blive gravid så?

Jeg synes det går ret godt med at bevare tålmodigheden i starten af en cyklus. Men den sidste uge inden mens går det lidt amok og jeg analyserer alle tegn. Men håber min næste cyklus bliver mere normal uden alt for mange underlige plet blødninger

Det var vist i 3. cyklus kun, men det har så taget et halvt år. Og det er jo ikke meget i forhold til mange andre. Men det der med at gå i 1,5 måned efter mens før man har chancen.. det er dælme langt

Anmeld Citér

6. september 2021

Nielsen96

Mortil_en skriver:

Jeg er lige som dig, disse dage tænker jeg voldsomt over hvad min krop gør og om

det er normalt, spørger min kæreste om han kan se ændringer på mig osv

Anmeld Citér

7. september 2021

Mortil_2

Nielsen96 skriver:

Jeg er lige som dig, disse dage tænker jeg voldsomt over hvad min krop gør og om

det er normalt, spørger min kæreste om han kan se ændringer på mig osv

Åh nej man bliver lidt besat. Skal du snart teste

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.