Håber du også på en maj baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Ønskebarn22 skriver:

Oh yes! Du er bestemt ikke alene! 

Tiden går ulideligt langsomt! 

Men det lyder da så positivt med farve forandring på brystvorterne og det at du kan mærke der er gang i noget derinde. Jeg krydser fingre for du er ved at brygge en lille maj bebs

Jeg selv er 2+4 Og har for første gang rigtig set æl på test. Samtidig kom det bag på mig at den lægger så sent (og desværre er den ret regelmæssig), så min luteral fase er meget kort. Jeg er på dag 31, og mine cyklusser har været 32-33, så med et murrende og spændt underliv, samt ondt i lænden, fryger jeg mens anytime.. Jeg håber dog selvfølgelig også på en positiv test om en uges tid, men vi må se hvad tiden bringer

Håber at mens bliver væk

Hvor lang er din luteal fase?

Min er vist også kun på 9/10 dage. Jeg læste et sted at så længe der var mindst 9 dage fra LH peak til mens var det ok. Min cyklus er ikke 100% stabil endnu efter p piller, men håber det er ok 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella

Jeg håber også jeg bør have æl i morgen, så skal bare have lokket manden med under dynerne!

Anmeld Citér

22. august 2021

Mortil_2

Maricella skriver:

Jeg håber også jeg bør have æl i morgen, så skal bare have lokket manden med under dynerne!

Hi hi Har også lige sagt til min at der skal hygges de næste par dage. Men har ærlig talt lidt svært ved at vænne mig til planlagt sex

Anmeld Citér

22. august 2021

Ønskebarn22

Håber at mens bliver væk

Hvor lang er din luteal fase?

Min er vist også kun på 9/10 dage. Jeg læste et sted at så længe der var mindst 9 dage fra LH peak til mens var det ok. Min cyklus er ikke 100% stabil endnu efter p piller, men håber det er ok 

Mange tak, det ville være så skønt med en maj baby - for os begge to

Ja 9 dage har jeg også læst er "grænsen" for hvad der er normalt og for lavt.

I sidste måned var min fase kun 8 dage.. hvis jeg får mens i morgen som egentlig er forventet er jeg kun 2+6, hvilket vi give mig en fase på 5 dage, så jeg håber ikke det kommer til at ske

Jeg er på 3 mrd efter p piller, så selvfølgelig kan det godt blive bedre fordi kroppen efter 3 mrd skulle være helt fri af pillerne, men jeg synes der er lang vej

Anmeld Citér

22. august 2021

Maricella

Mortil_en skriver:

Hi hi Har også lige sagt til min at der skal hygges de næste par dage. Men har ærlig talt lidt svært ved at vænne mig til planlagt sex

Min mand skal helst ikke vide det, ellers så ryger gejsten. Han har nemlig også svært ved det at det skal planlægges. Han vil helst bare når han har lyst (hvem vil egentlig ikke det?) Så kunsten for mig er ikke at virke over-ivrig. For min egen sexlyst derimod er det intet problem

Anmeld Citér

23. august 2021

Mortil_2

Ønskebarn22 skriver:

Mange tak, det ville være så skønt med en maj baby - for os begge to

Ja 9 dage har jeg også læst er "grænsen" for hvad der er normalt og for lavt.

I sidste måned var min fase kun 8 dage.. hvis jeg får mens i morgen som egentlig er forventet er jeg kun 2+6, hvilket vi give mig en fase på 5 dage, så jeg håber ikke det kommer til at ske

Jeg er på 3 mrd efter p piller, så selvfølgelig kan det godt blive bedre fordi kroppen efter 3 mrd skulle være helt fri af pillerne, men jeg synes der er lang vej

Øv nej, 5 dage er lige i underkanten Men mon ikke det stabilisere sig efter lidt tid hvis du kun har været af p pillerne i 3 måneder? Jeg tror sagtens det kan tage længere tid for kroppen at komme tilbage til en normal cyklus

Spændende om mens kommer i dag eller ej

Anmeld Citér

23. august 2021

Mortil_2

Maricella skriver:

Min mand skal helst ikke vide det, ellers så ryger gejsten. Han har nemlig også svært ved det at det skal planlægges. Han vil helst bare når han har lyst (hvem vil egentlig ikke det?) Så kunsten for mig er ikke at virke over-ivrig. For min egen sexlyst derimod er det intet problem

Ja det er lidt af en balancegang   men dejligt at du har nemt ved at finde lysten og tage initiativ

Vi kan heldigvis kan vi godt selvom det er planlagt, men jeg synes bare det er lidt akavet at planlægge det på den måde jeg har dog valgt ikke at lade ham vide præcis hvornår jeg har æl men siger bare at vi skal være ekstra aktive i nogle dage

Jeg prøver så på ikke at presse for meget på og acceptere at vi bare har sex min hver anden dag, men det skulle jo også være fint ikke? 

Anmeld Citér

23. august 2021

Morpåudebane

Igår udbrød min mand “hold kæft du har store bryster idag” har du push-up på?? 
og ja han har sku ret! Kan SLET ikke være i mine bh’er… uhhh håber det er et godt tegn  

Anmeld Citér

23. august 2021

Maricella

Mortil_en skriver:

Ja det er lidt af en balancegang   men dejligt at du har nemt ved at finde lysten og tage initiativ

Vi kan heldigvis kan vi godt selvom det er planlagt, men jeg synes bare det er lidt akavet at planlægge det på den måde jeg har dog valgt ikke at lade ham vide præcis hvornår jeg har æl men siger bare at vi skal være ekstra aktive i nogle dage

Jeg prøver så på ikke at presse for meget på og acceptere at vi bare har sex min hver anden dag, men det skulle jo også være fint ikke? 

Altså min lyst er også meget voldsom. Jeg skal nærmest planlægge hvilke dage jeg IKKE vil lægge op til noget, for jeg kunne dagligt

Men ja hver anden dag burde da være SÅ fint! Jeg bryder mig heller ikke om præcis planlægning, selvom jeg altid kan have sex Jeg huske hvor meget vores yngste blev planlagt. Det var så usexet og skulle bare hurtigt overståes. Så jeg bruger heller ikke æl test denne gang. Jeg har en ret god fornemmelse for min krop, men det kan selvfølgelig svinge med nogle dage.

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym

Herhjemme håber vi også rigtig meget på en maj-baby. På trods af alle intentioner om først at teste efter potentiel udeblevet mens i morgen d. 24.08, “kom jeg til” at teste en tidlig test her til morgen. Så fin en lyserød streg kom til syne!! Min kæreste og jeg var helt oppe at køre. Men bagefter fortrød jeg så meget, for tænk nu, hvis det er en bio og menstruationen kommer i morgen?! Så selv om jeg er godt på vej med positiv test, så er jeg godt nok spændt på den kommende uge - og tænker på hvornår jeg mon tør at tro på at den er god nok. Tør ikke engang ringe til min læge  Åh alle de bekymringer  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.