Håber du også på en maj baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Morpåudebane skriver:

Husker heller ikke jeg havde noget blødning før mens de sidste to gange jeg var gravid. Men håber det bare er uskyldigt! Vil være vildt hvis min mens kom 5 dage før tid 

Ja det ville være mærkeligt! Stoppede blødningen ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2021

Morpåudebane

Mortil_en skriver:

Ja det ville være mærkeligt! Stoppede blødningen ?

Ja det var bare en lille klat, efterfulgt af lidt lyserødt bagefter. Har intet set siden igår eftermiddags. Så prøver at tænke positivt og håber at mens bliver væk på lørdag ����

Anmeld Citér

24. august 2021

Mortil_2

Morpåudebane skriver:

Ja det var bare en lille klat, efterfulgt af lidt lyserødt bagefter. Har intet set siden igår eftermiddags. Så prøver at tænke positivt og håber at mens bliver væk på lørdag ����

Det kunne da godt lyde som implantationsblødning Spændende! 

Anmeld Citér

24. august 2021

Morpåudebane

Mortil_en skriver:

Det kunne da godt lyde som implantationsblødning Spændende! 

Jeg HÅBER   Sååå svært at vente til på lørdag … føles som den længste uge nogensinde.

Anmeld Citér

24. august 2021

A234n

Morpåudebane skriver:

Jeg havde nøjagtig samme oplevelse her 3-4 dage for forventet mens - og måtte også bare slå koldt vand i blod. Og ja, på dagen for forventet mens testede jeg så to fine lyserøde streger så krydser fingrer for dig - måske er det et godt tegn

Anmeld Citér

24. august 2021

Morpåudebane

A234n skriver:

Jeg havde nøjagtig samme oplevelse her 3-4 dage for forventet mens - og måtte også bare slå koldt vand i blod. Og ja, på dagen for forventet mens testede jeg så to fine lyserøde streger så krydser fingrer for dig - måske er det et godt tegn

Åhhh sikke en dejlig besked!!! Den gav lige et positivt boost! Jeg krydser alt hvad jeg kan og håber at fremtrylle to fine streger på lørdag

Anmeld Citér

25. august 2021

Komnubaby3

Vi håber også på en maj-baby.

Vi håbede egentlig også på en november, december, januar, februar, marts og april baby. 

Men nu starter vi på 7. cyklus i forsøget på at lave nummer 3. Havde ikke forestillet mig, at det skulle tage så lang tid. 

Jeg havde også svoret, at vi ikke skulle ud i æl-test, da jeg godt kan mærke æl. Men nu er vi her alligevel. 

For pokker, hvor er det opslidende, og hvor er det hårdt, at blive skuffet gang på gang. 

Jeg krydser fingre for os allesammen. Må maj blive vores måned

Anmeld Citér

25. august 2021

Morpåudebane

Åhhh igen en lille smule slimet blod (1 krone) 

jeg har lidt opgivet håbet (3+4 idag) 

Anmeld Citér

25. august 2021

Projektbabynr2

Jeg er næsten lige startet på ny cyklus men hvis min ægløsning ligger normalt så vil en evt kommende termin ligge i slutningen af maj 22 men min ægløsning kommer først en gang i slutningen af næste uge så krydser da bestemt fingre for en maj baby, eller endnu en da jeg allerede har en fra maj herhjemme

Anmeld Citér

25. august 2021

Mortil_2

Morpåudebane skriver:

Åhhh igen en lille smule slimet blod (1 krone) 

jeg har lidt opgivet håbet (3+4 idag) 

Åh altså den kan godt blive væk den mens! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.