Håber du også på en maj baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Maricella skriver:

Altså min lyst er også meget voldsom. Jeg skal nærmest planlægge hvilke dage jeg IKKE vil lægge op til noget, for jeg kunne dagligt

Men ja hver anden dag burde da være SÅ fint! Jeg bryder mig heller ikke om præcis planlægning, selvom jeg altid kan have sex Jeg huske hvor meget vores yngste blev planlagt. Det var så usexet og skulle bare hurtigt overståes. Så jeg bruger heller ikke æl test denne gang. Jeg har en ret god fornemmelse for min krop, men det kan selvfølgelig svinge med nogle dage.

Åh hvor er du heldig! her svinger det en del, men desværre vinder trætheden lidt for ofte i hverdagen og tør i hvert fald ikke satse på at vi tilfældigt rammer æl hver gang. Så det bliver den uromantiske måde her  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2021

Morpåudebane

Åhhh blod på papiret! Ikke meget men en lille klat! Kan implantationsblødning komme så sent (3+2) ? 

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym

Morpåudebane skriver:

Åhhh blod på papiret! Ikke meget men en lille klat! Kan implantationsblødning komme så sent (3+2) ? 

Det samme skete for min første graviditet, hvor jeg med det samme ringede til lægen. Her lød beskeden, at der godt kan forekomme pletblødning (og eller brunligt udflåd) både ved selve befrugtningen, men også i de dage, hvor menstruationen skulle have fundet sted, hvorfor nogle kvinder slet ikke opfatter, at de er gravide, fordi de tror, at blodet = menstruation. Det er vist meget individuelt hvad blodet betyder, men det er ikke nødvendigvis negativt eller farligt. Krydser fingrer for dig 

Anmeld Citér

23. august 2021

Mortil_2

Ih nu tegnede det ellers lige så godt

Men jo jeg tror godt at implantationsblødning kan komme så sent. Jeg læste om det i sidste måned da min mens kom før tid. Der stod der at man godt kunne forveksle det med mens. Har dog ikke selv prøvet det 

Håber det er det og ikke mens

Anmeld Citér

23. august 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Det samme skete for min første graviditet, hvor jeg med det samme ringede til lægen. Her lød beskeden, at der godt kan forekomme pletblødning (og eller brunligt udflåd) både ved selve befrugtningen, men også i de dage, hvor menstruationen skulle have fundet sted, hvorfor nogle kvinder slet ikke opfatter, at de er gravide, fordi de tror, at blodet = menstruation. Det er vist meget individuelt hvad blodet betyder, men det er ikke nødvendigvis negativt eller farligt. Krydser fingrer for dig 

Åhhh håber du har ret! Vil være ret mærkeligt hvis min mens kom på dag 23. Må krydse fingre for at der ikke kommer mere

Anmeld Citér

23. august 2021

Morpåudebane

Mortil_en skriver:

Ih nu tegnede det ellers lige så godt

Men jo jeg tror godt at implantationsblødning kan komme så sent. Jeg læste om det i sidste måned da min mens kom før tid. Der stod der at man godt kunne forveksle det med mens. Har dog ikke selv prøvet det 

Håber det er det og ikke mens

Husker heller ikke jeg havde noget blødning før mens de sidste to gange jeg var gravid. Men håber det bare er uskyldigt! Vil være vildt hvis min mens kom 5 dage før tid 

Anmeld Citér

23. august 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella
Mortil_en skriver:

Åh hvor er du heldig! her svinger det en del, men desværre vinder trætheden lidt for ofte i hverdagen og tør i hvert fald ikke satse på at vi tilfældigt rammer æl hver gang. Så det bliver den uromantiske måde her  

Man kan sige at en baby nok er ligeglad med om det er romantusk undfangelse eller ej

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym

Maricella skriver:

Jeg håber også jeg bør have æl i morgen, så skal bare have lokket manden med under dynerne!

Mig og kæresten var under dynen, igår og testede idag og har æl! Så håber virkelig det bliver til noget

Anmeld Citér

23. august 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella
Anonym skriver:

Mig og kæresten var under dynen, igår og testede idag og har æl! Så håber virkelig det bliver til noget

Jeg krydser for dig! Vi har også været i gang ��

Anmeld Citér

24. august 2021

Mortil_2

Anonym skriver:

Samme her! Hygge i går og pos æl test her til morgen. Det er nok bedst at være flittige i dag og i morgen også

Håber vi begge står med en positiv test om et par uger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.