Som en anden skriver, så husker jeg det som at mine børn omkring skolealderen begyndte at efterlyse badetøj, mens de fær det havde det bedst uden en trævl på kroppen. Min datter efterlyste dog først bikinioverdel langt senere (har siddet lidt og scrollet billeder og tror hun var 10 da hun bad om overdel).
Vi er mest på stranden i Italien, og der har der ikke i alle de år jeg har kendt min mand (gisp 29) været mange topløse (jeg kom som topløs dansker og holdt da også fast på det i en del år). Tilgengæld er alle i bikini helt fra den unge kvinde til den ældre dame på 85, man skammer sig ikke (synligt) over kroppen med deller, strækmærker, ar, rynker osv. Man er i badetøj og det er man sådan set hele dagen bpde npr man bader, soler sig, taler, går en tur langs vandet, spiser is osv. Det var sjovt nok for tooløse dansker Line været lidt angstprovokerende, for man skal jo dække den delle der naturlig kommer når man sidder i en stol, og ridebukselårerne skal da lige dækkes når man går de 3 kilometer langs med stranden og tilbage igen.
Jeg arbejder på det, og er blevet langt bedre til det, men det ville være langt lettere at solbade nøgen for mig, end at spise is på en restaurant med bikini.
Nå der kom jag langt væk fra børn og nøgenhed
Anmeld
Citér