Kantar123 skriver:
Til alle skeptikere synes jeg at I skal læse denne side grundigt igennem på Lægemiddel styrelsens hjemmeside om corona vacciner sammenlignet med andre vacciner. De væsentligste pointer er, at der aldrig i verdenssamfundet er sat så mange ressourcer ind på at kvalificere denne corona vaccine. Den har været PRÆCIS de samme godkendelsesprocedure igennem som normale vacciner, fordi alle sejl er sat ind i samarbejdet. Og aldrig har så mange forsøgsdeltagere deltaget.
https://laegemiddelstyrelsen.dk/da/nyheder/temaer/generelt-om-vacciner-mod-covid-19/
COVID vaccinerne er dog stadigt kun Max 1,5 år gamle, så data der derfor kun Max 1,5 år gamle. Penge / ressourcer kan ikke give dig data på langtidsvirkningerne - det kan kun tid.
Alle bivirkninger blev stadigt ikke fundet i testningsperioden bl.a. blødningsforstyrelser hos kvinder og hjerte problemer i unge mænd - to alvorlige bivirkninger.
Personligt spekulerer jeg på, hvad dette betyder for min krop og hvad der ellers ikke er fundet af bivirkninger endnu.
Især ville jeg som gravid spekulere på hvad blødningsforstyrelserne kunne gøre ved min graviditet.
jeg ville også spekulerer på, om 5 måneders data vedrørende graviditet er nok.
jeg ville spekulere på, hvordan mit barn måske ville kunne få antistoffer, når det siges at vaccinen ikke ville kunne nå barnet. Hvad vil mit barn ellers kunne få fra vaccinen.
Alt det og meget mere ville jeg spekulere på - ligegyldigt hvad Sundhedsstyrelsen så ellers sagde.
Anmeld
Citér