Tystys14 skriver:
Personligt synes jeg det er fuldstændig vanvittigt og dybt uansvarligt, at tage en nødgodkendte vaccine som ingen kender den fulde effekt eller bivirkninger ved endnu, når man er gravid og ammende.
Folk som ikke er gravide og ikke ammende kan gøre hvad de finder rigtigt det har jeg intet imod. Men at udsætte et barn for det, født eller ufødt, det forstår jeg ikke når det så tidligt i forløbet med de vacciner. Fatter simpelthen ikke hvad vores sundhedsvæsen har gang i.
Håber virkelig for dem som vælger at gøre det mod deres børn, at det ikke får nogle konsekvenser. Men frygter virkelig på deres vegne hvad der evt kan komme af bivirkninger og resultater. Lad os krydse fingre for mine bekymringer er ubegrundet.
Der er ingen af os, som siger ja til vaccinen, som ikke først og fremmest tænker på vores ufødte barn - så hvis du tror det, er det jo helt på månen. Barnet er det vigtigste! Men dj har tydeligvis heller ikke sat dig ind i, hvordan denne vaccine virker i kroppen. Hovedargumentet for mig, eller tungen på vægtskålen om man vil, er at den slet ikke kommer i kontakt med barnet overhovedet. Den opløses og deler sig, og kopierer sig selv - uden levende vira. Det eneste barnet får - og det ved man faktisk slet ikke - er morens antistoffer som det vildeste.
Jeg er helt med på at den er ny, og intet er uden bekymring, men hvis du så forestiller dig at jeg som gravid får corona og ikke får ilt nok til min moderkage, så er jeg enig med fødselslæger og eksperter i, at det altså er mere farligt for mor og barn.
Jeg respekterer alles valg og jeg har taget mit. Jeg siger ja tak til at beskytte mit barn som jeg tror er bedst og det er ved at få vaccinen
Anmeld
Citér