Vaccine gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2021

Kantar123

Carina:-) skriver:

Og det skal du være velkommen til at mene. 

Vi skal nemlig se tingene fra begge sider .

Du må gerne mene det er useriøst osv .

Pointen er at der er yngre mennesker der bliver hårdt ramt af vaccine- der er også døde. 

Og ligesom man ikke ved om man bliver syg ( dog siger selv de omtalte eksperter at det vil få ( hvis de ellers er yngre og raske ) af corona.  Så ved man heller ikke hvem der er uheldig pga vaccine. 

Så er det op til en selv hvad man mener er den rigtige retning. 

Uden at behøve at forsøge at få modparten til at virke latterlig og useriøs

Hvem er døde af at modtage Pfizer og Moderna? Så vidt jeg er orienteret er det astra zeneca, der har haft et par dødsfald. Til gengæld kender jeg til mange døde af covid og uvaccinerede gravide, hvis livmoder er sat ud og barnet forløst før tid fordi mor blev rigtig dårlig.

Ja, selvfølgelig tror jeg på videnskaben mere end på nogen af os almindelige mennesker, der sætter skræmmebilleder op

Når alt kommer til alt, så kan selv det mest hardcore data ikke omvende nogen, der har overbevist dem selv om det modsatte. Og sådan er det nok også for dig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2021

Kantar123

Boyz2 skriver:

Men det er jo ikke det, jeg siger. 

jeg siger: data på vaccinen er Max 1,5 år gammel. Data vedrørende gravide Max 5 måneder gammel. Bivirkninger der er dukket op efterfølgende: blødningsforskyrelser hos kvinder og hjerteproblemer hos unge mænd. Ingen mulighed for at vurdere langtidsbivirkninger. Ny vaccine teknologi mRNA er aldrig prøvet i vacciner før. 

og med hensyn til alle mine links er det udelukkende for at fortælle, at medicinalvirksomheder ikke altid er ærlige vedrørende den data de fremlægger. 

det er ikke data der støtter mine overbevisninger, det er fakta.

jeg ser gerne bevis for, at dødeligheden i Danmark var højere i 2020 end tidligere og jeg hører gerne hvad dødelighedsprocenten vedrørende COVID-19 i de forskellige aldersgrupper er og jeg ser gerne seriøse studier på COVID og graviditet. Samt seriøse studier på langtidsvirkningerne af COVID 19.

sæt igang

Du er jo komplet uden for rækkevidde fordi du altid vil kunne trække det kort der hedder TID i forhold til vaccinerne. Men du lukker øjnene fuldstændig for at vi står i en PANDEMI og hvis du ikke selv har fået nys om hvad det indebærer, så kan jeg ikke hjælpe dig. 

Anmeld Citér

25. juli 2021

Carina:-)

Kantar123 skriver:

Hvem er døde af at modtage Pfizer og Moderna? Så vidt jeg er orienteret er det astra zeneca, der har haft et par dødsfald. Til gengæld kender jeg til mange døde af covid og uvaccinerede gravide, hvis livmoder er sat ud og barnet forløst før tid fordi mor blev rigtig dårlig.

Ja, selvfølgelig tror jeg på videnskaben mere end på nogen af os almindelige mennesker, der sætter skræmmebilleder op

Når alt kommer til alt, så kan selv det mest hardcore data ikke omvende nogen, der har overbevist dem selv om det modsatte. Og sådan er det nok også for dig. 

Jeg har ikke skrevet de vaccinere har slået nogen ihjel - men at folk er døde pga vaccine. Det er alm kendt.

Og så vil jeg gerne vide hvorfra du kender mange hvor livmoderen har sat ud pga  corona ( apropos skræmmebillede) 

Der bliver jo skrevet i det du selv lagde op - at få vil opleve kompliceret forløb. 

Og jeg kan jo sige det samne- du vil blive ved at påstå at alle uvaccinerede vil få forfærdelige coronabivirkninger - selv om der tydeligt bliver skrevet at de fleste alm mennesker slipper nådigt. 

Tænker vi bliver enige om at vi har forskellige holdninger- inden debatten bliver for aggressiv og træls. Man kan godt debattere på et saglig plan - uden at blive personlig og ubehagelig. 

Hvis du er så sikker på jeg tager fejl, og du har ret - burde du kunne hvile I det.

God søndag. 

Anmeld Citér

25. juli 2021

Boyz2

Profilbillede for Boyz2
Kantar123 skriver:

Du er jo komplet uden for rækkevidde fordi du altid vil kunne trække det kort der hedder TID i forhold til vaccinerne. Men du lukker øjnene fuldstændig for at vi står i en PANDEMI og hvis du ikke selv har fået nys om hvad det indebærer, så kan jeg ikke hjælpe dig. 

Nu går du efter personen og ikke emnet. Hvis du ikke vil diskutere sagligt, så må du bare undlade at svare mig.

Anmeld Citér

25. juli 2021

Kantar123

Jeg har ikke skrevet de vaccinere har slået nogen ihjel - men at folk er døde pga vaccine. Det er alm kendt.

Og så vil jeg gerne vide hvorfra du kender mange hvor livmoderen har sat ud pga  corona ( apropos skræmmebillede) 

Der bliver jo skrevet i det du selv lagde op - at få vil opleve kompliceret forløb. 

Og jeg kan jo sige det samne- du vil blive ved at påstå at alle uvaccinerede vil få forfærdelige coronabivirkninger - selv om der tydeligt bliver skrevet at de fleste alm mennesker slipper nådigt. 

Tænker vi bliver enige om at vi har forskellige holdninger- inden debatten bliver for aggressiv og træls. Man kan godt debattere på et saglig plan - uden at blive personlig og ubehagelig. 

Hvis du er så sikker på jeg tager fejl, og du har ret - burde du kunne hvile I det.

God søndag. 

Du svarer mig stadig ikke på, hvilke dødsfald der har været i forhold til Pfizer og Moderna?

Med hensyn til tilfælde hvor livmoderen er sat ud i svære covid forløb, så nævnes det bl.a i artiklen her:

https://www.tv2fyn.dk/assens/gravide-louise-om-vaccinetilbud-jeg-skal-sove-paa-det-men-jeg-haelder-til-at-faa-den

Og så er det som sagt useriøst, at du gør dig klogere end fødselslæger, obstretikere og andre fagfolk.

Vi er enige om at være uenige og at baby er vigtigst. Jeg siger tak for det frie valg :-)  Rigtig god søndag til dig også :-) 

Anmeld Citér

25. juli 2021

Kantar123

Boyz2 skriver:

Nu går du efter personen og ikke emnet. Hvis du ikke vil diskutere sagligt, så må du bare undlade at svare mig.

Jeg vil ikke spamme denne tråd ligesom du har gjort. Derfor sender jeg ikke links til al forskning, der understøtter mine pointer. 

Til gengæld så kan du jo selv gå ind og læse om begrundelserne for anbefalingerne i det 22 siders langer notat fra Sundhedsstyrelsen, men det er du nok ikke interesseret i.

Du vil aldrig - uanset hvor meget du spamme tråden - kunne få mig til at tro mere på dig end på de danske fødselslæger, obstretikere og fagfolk, der har gemmegået al data på området og har en faglig viden.

Men en ting er jeg personligt overbevist om: Enten får man corona eller også får man en vaccine. Og det er uanset om du er gravid eller ej. 

Lad os være enige om at være uenige. Som jeg skrev til en anden, er jeg glad for det frie valg! 

Rigtig god søndag :-) 

Anmeld Citér

25. juli 2021

Carina:-)

Du svarer mig stadig ikke på, hvilke dødsfald der har været i forhold til Pfizer og Moderna?

Med hensyn til tilfælde hvor livmoderen er sat ud i svære covid forløb, så nævnes det bl.a i artiklen her:

https://www.tv2fyn.dk/assens/gravide-louise-om-vaccinetilbud-jeg-skal-sove-paa-det-men-jeg-haelder-til-at-faa-den

Og så er det som sagt useriøst, at du gør dig klogere end fødselslæger, obstretikere og andre fagfolk.

Vi er enige om at være uenige og at baby er vigtigst. Jeg siger tak for det frie valg :-)  Rigtig god søndag til dig også :-) 

Jeg har ikke skrevet at de 2 vaccineret har giver dødsfald- men at folk er døde pga af vaccine . Men der kan du måske modbevise? 

Og fordi en person  i Soanien har oplevet  et kompliceret forløb er jo ikke ensbetydende med mange som du skriver du kender til.

Du har travlt med at skrive jeg er useriøs- det er da pænt useriøst at skrive du kender til mange og så linker til et tilfælde i Spanien- hvor det vel og mærke gik i ro af sig selv .

At du mener jeg gør  mig klogere end fødsellægwr pga jeg ikke er enig med dig , må stå for egen regning-"og bekræfter mig blot i at du har det svært med at blive sagt imod. 

Anmeld Citér

25. juli 2021

Kantar123

Jeg har ikke skrevet at de 2 vaccineret har giver dødsfald- men at folk er døde pga af vaccine . Men der kan du måske modbevise? 

Og fordi en person  i Soanien har oplevet  et kompliceret forløb er jo ikke ensbetydende med mange som du skriver du kender til.

Du har travlt med at skrive jeg er useriøs- det er da pænt useriøst at skrive du kender til mange og så linker til et tilfælde i Spanien- hvor det vel og mærke gik i ro af sig selv .

At du mener jeg gør  mig klogere end fødsellægwr pga jeg ikke er enig med dig , må stå for egen regning-"og bekræfter mig blot i at du har det svært med at blive sagt imod. 

Du kan altid finde tilfælde, der understøtter dine egne pointer. Det kan jeg også. 

Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at blive sagt imod i en sag som denne, hvor så mange hundredetusinde gravide har fået vaccinen og ingen alvorlige bivirkninger er fundet

Jeg synes tværtimod at det er dejlig og betryggende data for os gravide, og jeg er helt tryg ved at lade mig vaccinere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.