BAE skriver:
Det der med at redde ham, var ikke til din sag, det var et spørgsmål til en anden mor, til at hun ville overfuse en pædagog med det samme, hvis hun så et mærke og barnet sagde en pædagog holdt hårdt fast, så jeg spurgte: Hvad nu hvis det havde været for at redde barnet for slem skade.
Jeg tror ikke at det er sådan her, ikke når det er flere gange, og jeg ville insistere på at snakke med lederen straks mandag morgen, for at finde ud af hvad der er sket, for han skal ikke være bange for at komme i børnehave.
Du er din søns stemme, advokat og du skal finde ud af hvad der er sket i børnehaven, og det kan ikke gå for hurtigt.
Hans reaktion skal tages seriøs, men jeg tror ikke det hjælper noget at overfuse en pædagog.
Fortæl lederen hvad din søn har sagt, og hvad pædagogen har sagt, og sig at du vil have det undersøgt, for du er ikke tryg ved at aflevere din søn og jo, du kan godt sige at den pædagog ikke skal være sammen/alene med din søn, måske kan han komme på en anden stue, ja børn kan godt have voldsomme reaktioner lige pludselig, og det kan være små ting, men derfor skal der stadigvæk gøres noget ved det, og det er vigtigt at I føler åbenhed og tillid hos personalet, der har ansvaret for jeres søn, og det virker ikke til at I har det og det skal I have, så derfor er det vigtigt at få åbent for kommunikation. og om det hjælper i børnehaven eller om der skal noget andet til. Jeg ville ikke have det godt med at aflevere mit barn et sted, jeg var utryg ved.
Så lad vær med at tænk på hvad der vil ske, for hvis det er noget hun gør ofte, tager fat i ham så der kommer mærke, for at få ham til at gå med eller noget, ja så er vold, og det er ikke ok. Man griber ikke fat i et barn på den måde, for at få dem til at gå med eller stoppe. Det giver den frygt, og det skal små børn ikke have.
Så ring til lederen med det samme mandag morgen og sig du vil have et møde med det samme!! Og hvis du har mulighed for det, så lad din søn være hjemme i hvert fald lidt tid.
Jeg valgte at lade være at svare dig tidligere fordi det var et direkte dumt spørgsmål du kom med. For mit svar til ts handlede udelukkende om den forklaring ts kom med og dertil ville jeg reagerer som beskrevet. Men du er åbenlyst selv enig i at situationen ikke er en dreng ser bare er faldet og blevet “reddet” så svar du mig på følgende spørgsmål. Hvorfor skulle jeg stilles sådan et spørgsmål når det intet havde med mit svar at gøre ?
udelukkende for at få en debat op og køre eller hvad ?