Jeg er helt i vildrede.
Igår kommer min 3 årige søn hjem med blå mærker på overarmene for tredje gang. De sidder lige i den bløde del, og ligner finger-mærker. Der er også mærker bagpå, og de passer med at nogen har taget fat i ham.
Første gang jeg så mærker som dem, og spurgte ham om dem, fortalte han at [navngiven pædagog] havde taget fat i ham. Jeg tænker pyt og de forsvinder jo.
Anden gang, et par måneder senere, siger han det samme - at pædagogen har taget fat i ham. Jeg nævner det for hans kontakt-pædagog på stuen og hun fortæller at hun nok skal tage fat i det. Jeg lægger den egentlig nok hos hende og tænker ikke så meget over det, hellefisken da min søn begynder ikke at ville i børnehave. Han elsker ellers sin børnehave og sine venner, men begynder før jul at skrige, græde og gemme sig bed afleveringen.
Og så igår.
For tredje gang, er der tydelige fastholdelses-mærker på hans arme, og når jeg sådan lidt henkastet spørger han om det, siger han at samme pædagog har taget fat i ham i dag. At hun tit tager fat i ham, og han vil ikke mere i børnehave.
Hvad dælen skal jeg gøre?
Anmeld
Citér