AnoMor skriver:
Synes bestemt ikke du overreagerer.
Havde det været mit barn havde jeg taget direkte fat i selve pædagogen og talt med meget store ord og sagt at hvis hun nogensinde rør min dreng igen. Så politianmeldes hun for vold. ! Også ville jet sige det til lederen bagefter.
Så du ville flegne ud på en pædagog, der måske aldrig har rørt dit barn ?

Jeg ville godt nok både blive vred og ked af det, hvis en forældre kom og flegnet ud og beskyldte mig for vold mod deres barn, det gør man dælme ikke medmindre man er 100 % sikker
Jeg har svært ved at se hvornår man, gentagende gange, som nyuddannet ville kunne trykke et barn så hårdt i armen uden at ens kollegaer ikke ville reagere.
Barnet er 3 år, fordi en voksen lige tager fat i armen (ikke hårdt) kan barnet godt opleve det som værende hårdt og at der så tilfældigvis er et lille mærke gør måske at man som forældre kommer ubevist til at stille ledende spørgsmål og på den måde får lavet en historie som barnet måske selv tror på.
Jeg siger ikke at der ikke er sket noget, jeg siger bare at det er mere sikkert at det er samfald og jeg ville aldrig flegne ud på en pædagog pga en 3 åriges udtalelser
og jeg ville også være chokeret hvis jeg som pædagog pludselig blev overfuset af en forældre for noget jeg ikke havde gjort
Anmeld
Citér