Hjælp mig... Så jeg kan hjælpe min veninde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
AnoMor skriver:

Respekt til dig at du selv har anerkendt din situation og bedt om hjælp gennem underretning. 

Tak. Det var svært, men helt nødvendigt. Og vi har fået så meget god hjælp ud af det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2020

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg synes du skal sende en underretning til kommunen. Det ville jeg gøre i dit sted. 

Vi bor meget rodet herhjemme, og jeg har meget svært ved at overskue det. Det er EKSTREMT svært at tage imod hjælp fra venner og familie, for jeg har ikke lyst til at de skal grave i mit rod. Det er så pinligt. Jeg er fornyligt blevet bevilliget praktisk hjælp gennem kommunen (jeg sendte selv en underretning da vores situation var helt til hundene) og det er SÅ godt! Det er nemmere at tage imod hjælpen fra en "fremmed" som jeg ikke skal se i andre sammenhænge. Og samtidig er hun rigtig sød og vi får os nogle gode snakke mens vi rydder op og gør rent. 

Det lyder da, trods alt, som en kæmpe succes!

jeg havde ingen anelse om at det var muligt at lave en underretning på sig selv faktisk. 

Anmeld Citér

16. oktober 2020

Anonym trådstarter

Jeg har sendt en underretning afsted. Og jeg har selvfølgelig lagt navn til, da jeg synes alt andet er uretfærdigt. Det er gjort med blandede følelser, men mest lettelse. 
Som jeg skrev tidligere er der så meget mere bag alt dette. Hun og hendes søster har haft en ekstremt hård barndom med mange svigt og overgreb af forskellig karakter. 
Jeg ville gerne gøre en helt masse for hende, men det er begrænset hvad jeg selv kan klare. Jeg har jo også mit eget at se til og mine egne børn der har brug for mig 

Anmeld Citér

16. oktober 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har sendt en underretning afsted. Og jeg har selvfølgelig lagt navn til, da jeg synes alt andet er uretfærdigt. Det er gjort med blandede følelser, men mest lettelse. 
Som jeg skrev tidligere er der så meget mere bag alt dette. Hun og hendes søster har haft en ekstremt hård barndom med mange svigt og overgreb af forskellig karakter. 
Jeg ville gerne gøre en helt masse for hende, men det er begrænset hvad jeg selv kan klare. Jeg har jo også mit eget at se til og mine egne børn der har brug for mig 

Godt du har fået det gjort. stærkt gået 

hvis jeg var dig ville jeg sende hende en sms eller ringe til hende og fortælle om underretningen så det ikke kommer som en chok for hende. Også selvom at du har lagt navn ved. Mere så hun ikk føler du er gået bag om ryggen på hende. Også fortælle hende at du har gjort det fordi du er bekymret for hende og hendes børn og det er for at hjælpe. 

Anmeld Citér

16. oktober 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Det lyder da, trods alt, som en kæmpe succes!

jeg havde ingen anelse om at det var muligt at lave en underretning på sig selv faktisk. 

Der er kommet rigtig meget godt ud af den underretning!

Teknisk set går en underretning på børnene, fordi det er deres trivsel man er bekymret for. Men man kan sagtens sende en underretning på egne børn. 

Anmeld Citér

16. oktober 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Godt du har fået det gjort. stærkt gået 

hvis jeg var dig ville jeg sende hende en sms eller ringe til hende og fortælle om underretningen så det ikke kommer som en chok for hende. Også selvom at du har lagt navn ved. Mere så hun ikk føler du er gået bag om ryggen på hende. Også fortælle hende at du har gjort det fordi du er bekymret for hende og hendes børn og det er for at hjælpe. 

Jeg fortalte det inden jeg sendte den. 

Anmeld Citér

16. oktober 2020

Nogensmor90

Anonym skriver:

Jeg fortalte det inden jeg sendte den. 

Hvordan tog hun det ? 

Anmeld Citér

16. oktober 2020

Anonym trådstarter

Nogensmor90 skriver:

Hvordan tog hun det ? 

Som forventet ikke ret pænt.  jeg er en stikker, en lorte veninde og ikke til at stole på. Det er hårdt, men jeg er selv mor og ingen børn skal leve sådan. Jeg håber hun bliver god igen. Men tvivler. 
Alt er gjort i en god mening fordi de betyder så meget for mig. 

Anmeld Citér

16. oktober 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Som forventet ikke ret pænt.  jeg er en stikker, en lorte veninde og ikke til at stole på. Det er hårdt, men jeg er selv mor og ingen børn skal leve sådan. Jeg håber hun bliver god igen. Men tvivler. 

Når først der er kommer styr på det hele og hun har fået den hjælp hun har brug for. Så indser hun ligeså stille at du gjorde der i en god mening.  

du har gjort der helt rigtige. Men forstår godt det gør ondt 

Anmeld Citér

16. oktober 2020

Nogensmor90

Anonym skriver:

Du har netop vært en god veninde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.