Hjælp mig... Så jeg kan hjælpe min veninde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2020

Anonym trådstarter

Naha skriver:

Syntes det er rigtig flot og modent af dig. Selv hvis det ødelægger jeres venskab så har du gjordt alt der stod i din magt for at børnene kan få det godt. 

Måske en dag på den anden side kan mor se at hjælpen var god og vil takke dig, måske hun aldrig kommer til at kunne se det. Det vigtigste er du har gjordt det helt rigtige. 

Dyb respekt at du er ærlig overfor din veninde og fortæller hende det før du sender 

Jeg synes altid man bør være ærlig, uanset hvilken situation det er. Jeg har selv fået to underretninger, dog fuldstændig uberettiget. Men de var anonyme og den dag idag aner jeg ikke om jeg stadigvæk snakker med vedkommende. Det er vildt ubehageligt at tænke på. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2020

Loa

Anonym skriver:

Som forventet ikke ret pænt.  jeg er en stikker, en lorte veninde og ikke til at stole på. Det er hårdt, men jeg er selv mor og ingen børn skal leve sådan. Jeg håber hun bliver god igen. Men tvivler. 
Alt er gjort i en god mening fordi de betyder så meget for mig. 

Hvis der er nogen der er en lort, så er det hende. En lortemor.

Man får fandme ikke 4 børn og så vælger at leve i en svinesti. Hun er heldig hvis de ikke tager dem fra hende. Synes fandme ikke nogen børn er tjent med forældre der ikke magter basal oprydning og rengøring.

Håber kommunen i dén grad kommer ind over.

Anmeld Citér

22. oktober 2020

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hvis der er nogen der er en lort, så er det hende. En lortemor.

Man får fandme ikke 4 børn og så vælger at leve i en svinesti. Hun er heldig hvis de ikke tager dem fra hende. Synes fandme ikke nogen børn er tjent med forældre der ikke magter basal oprydning og rengøring.

Håber kommunen i dén grad kommer ind over.

Jeg har SÅ ondt i maven. Synes hun har fået vendt det hele imod mig. Hun er rasende og giver udtryk for at jeg er den dårligste veninde hun nogensinde har haft. Men jeg forstår det ikke? Alt er gjort i god mening og jeg har simpelthen tilbudt min hjælp SÅ mange gange på flere forskellige måder. Hver gang har hun afvist mig. 

Anmeld Citér

22. oktober 2020

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Jeg har SÅ ondt i maven. Synes hun har fået vendt det hele imod mig. Hun er rasende og giver udtryk for at jeg er den dårligste veninde hun nogensinde har haft. Men jeg forstår det ikke? Alt er gjort i god mening og jeg har simpelthen tilbudt min hjælp SÅ mange gange på flere forskellige måder. Hver gang har hun afvist mig. 

Selvfølgelig synes hun at du lige nu er den dårligste veninde man kan have og selvfølgelig synes hun at du er en rigtig lort -for at sige det pænt-, du har jo lige nu konfronteret hende rigtig meget med virkeligheden og betvivlet hendes evner som mor. 
jeg synes at din underretning er helt på sin plads og godt gået af dig, men du kan heller ikke forvente på nuværende tidspunkt at hun skal synes godt om det

Anmeld Citér

22. oktober 2020

Lulu86

Profilbillede for Lulu86
Anonym skriver:

Selvfølgelig er hun sur på dig lige nu, får ellers ville hun skulle erkender at det er hos hende fejlen ligger, og derfor er det nemmere at give dig al skylden.

Du har gjort det helt rigtige for hende og især børnenes skyld. Og så kan man bare håbe (for hendes og børnenes skyld) at hun vågner op og indser at hun er skyld i situationen og tager imod hjælp og kommer ud på den anden side.

Og så kan du håbe at hun har selverkendelse nok når hun har fået det bedre til at indse at du faktisk er/var en skidegod veninde som gjorde alt hvad du kunne og hvad der var nødvendigt for hende og børnenes ve og vel.

Anmeld Citér

22. oktober 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Det er fordi hun er gal og det er din skyld at der kommer rod i det hele, så i hendes hoved er du den værste veninde, fordi hun præcis er gal. 

Men du gør det for de børn, og det vil hun også finde ud af, og hun vil få hjælp til det hun har brug for. Så lad hende køle ned, lad hende få styr sine følelser, lad hende være gal. 

Anmeld Citér

23. oktober 2020

Loa

Anonym skriver:

Den kan aldrig nogensinde ligge på dig. 
Jeg tænker det må være hendes egen skam der gør hun kaster skylden på dig. Jeg synes virkelig du gjorde det helt rigtige og forhåbentlig får børnene en bedte fremtid pga dig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.