Hjælp mig... Så jeg kan hjælpe min veninde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2020

Janet1989

DU har faktisk pligt til at underrette kommunen - helt ærligt, hvorfor synes du at 4 børn skal jo i sådan en svinesti? det går jo også udover dem og deres social liv på et punkt. Du er NØDT til at handle på det her, når ingen andre gør 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2020

AnoMor

Janet1989 skriver:

DU har faktisk pligt til at underrette kommunen - helt ærligt, hvorfor synes du at 4 børn skal jo i sådan en svinesti? det går jo også udover dem og deres social liv på et punkt. Du er NØDT til at handle på det her, når ingen andre gør 

Hun har indberettet det

Anmeld Citér

17. oktober 2020

Janet1989

AnoMor skriver:

Hun har indberettet det

Det var godt jeg havde ikke læst alle 7 sider i debatten ��

Anmeld Citér

17. oktober 2020

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Hvor fanden læser du at jeg synes det er okay?! Din kommentar er SLET IKKE gennemtænkt og Hvis du ellers lige gad tjekke resten af kommentarerne ville du også se at jeg allerede HAR lavet en underretning! 

Anmeld Citér

17. oktober 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Altså jeg forstår egentlig godt din venindes følelser i den underretning.. Du har gjort det helt rigtige, og det skal du ikke have det dårligt over, for ingen hverken børn, dyr eller voksne skal leve så ulækkert.. Og det ville da have været fantastisk, hvis hun havde sagt ja til din hjælp, så du ikke var tvunget til at skulle indberette det.. 

Men som sagt så forstår jeg godt hendes følelser.. Jeg ville også føle, at min veninde havde svigtet mig, hvis jeg ikke selv kunne se, at jeg havde et problem.. Men det har jo desværre været nødvendigt, og du må desværre nok indse, at din veninde ikke kommer over de følelser - måske.. Vi kan håbe, at hun indser, at det var en god ting, og hun så falder ned og vil fortsætte venskabet.. Men forbered dig på, at jeres venskab er slut.. Så kan du i det mindste altid blive glædeligt overrasket, hvis venskabet fortsætter 

Men ja du er ikke en lorteveninde.. Du har gjort, hvad der var nødvendigt for den familie, og det skal du som sagt ikke have det dårligt over 

Anmeld Citér

19. oktober 2020

Janet1989

Anonym skriver:

Hvor fanden læser du at jeg synes det er okay?! Din kommentar er SLET IKKE gennemtænkt og Hvis du ellers lige gad tjekke resten af kommentarerne ville du også se at jeg allerede HAR lavet en underretning! 

Slap da af. Jeg tjekker ikke alle 1000 sider af debatten. men godt at du har underrettet. Det er nok det bedste hvis hun ikke frivilligt vil have hjælp ��

Anmeld Citér

19. oktober 2020

Tommelise

Janet1989 skriver:

Slap da af. Jeg tjekker ikke alle 1000 sider af debatten. men godt at du har underrettet. Det er nok det bedste hvis hun ikke frivilligt vil have hjælp ��

Tja - hvis man ikke gider læse hele debatten, så giver det ikke altid så meget mening at kommentere. Der er jo ingen grund til at skrive til TS, at hun bør sende en underretning, når hun allerede har gjort det.

TS - du har gjort det rigtige og forhåbentlig kan din veninde se det, når det hele kommer på afstand. Nu er der i hvert fald chance for, at hun får den hjælp, hun har brug for. 

Anmeld Citér

19. oktober 2020

kamikaze

Anonym skriver:

Jeg fortalte det inden jeg sendte den. 

Respekt.

Anmeld Citér

20. oktober 2020

Anonym trådstarter

kamikaze skriver:

Respekt.

Tusind tak. 

Anmeld Citér

20. oktober 2020

Naha

Anonym skriver:

Jeg fortalte det inden jeg sendte den. 

Syntes det er rigtig flot og modent af dig. Selv hvis det ødelægger jeres venskab så har du gjordt alt der stod i din magt for at børnene kan få det godt. 

Måske en dag på den anden side kan mor se at hjælpen var god og vil takke dig, måske hun aldrig kommer til at kunne se det. Det vigtigste er du har gjordt det helt rigtige. 

Dyb respekt at du er ærlig overfor din veninde og fortæller hende det før du sender 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.