Altså jeg forstår egentlig godt din venindes følelser i den underretning.. Du har gjort det helt rigtige, og det skal du ikke have det dårligt over, for ingen hverken børn, dyr eller voksne skal leve så ulækkert.. Og det ville da have været fantastisk, hvis hun havde sagt ja til din hjælp, så du ikke var tvunget til at skulle indberette det..
Men som sagt så forstår jeg godt hendes følelser.. Jeg ville også føle, at min veninde havde svigtet mig, hvis jeg ikke selv kunne se, at jeg havde et problem.. Men det har jo desværre været nødvendigt, og du må desværre nok indse, at din veninde ikke kommer over de følelser - måske.. Vi kan håbe, at hun indser, at det var en god ting, og hun så falder ned og vil fortsætte venskabet.. Men forbered dig på, at jeres venskab er slut.. Så kan du i det mindste altid blive glædeligt overrasket, hvis venskabet fortsætter 
Men ja du er ikke en lorteveninde.. Du har gjort, hvad der var nødvendigt for den familie, og det skal du som sagt ikke have det dårligt over 
Anmeld
Citér