Ja, vi spurgte selvfølgelig og han sagde at far havde klappet ham på numsen en gang for lang tid siden. Det er også rigtig nok, men det var mens de legede, hvor far løb efter ham og klappede ham på numsen i en fangeleg. Og det der med at han blev sendt på værelset, det bliver han når han skal rydde op på sit værelse.
Da vi spurgte ham hvorfor han havde sagt det, det kunne han ikke forklare.
Det lyder som om du har håndteret det rigtig fint. Det er en svær balancegang m de underretninger - man må håbe det er nogle der har kvalificeret sig grundigt indenfor emnet der kan skilne imellem hvad virkelighed og fantasi / spontanitet er. Godt jeres sag er lukket. Engang min datter var sur og smækkede sin dør ville jeg åbne den og sige, hun ikke måtte smække m døren og så ramte jeg henne hvorefter hun græd og sagde, mor du slog mig. Og det har jo føltes sådan for en 3 årig. Og sådan nogle ting har jeg vist også haft oplevet m mine nu store drenge, fordi de måske også har været i en sur sindstilstand og gerne lige ville give mig en skyld (som selvfølgelig var uberettiget men i de forkerte ører så kunne det være misforstået). Tænk hvis mine børn skulle fra mig i 8 mdr pga det (som jeg læser er sket for en af de andre). Forfærdeligt. Men ja man forstår jo godt det skal undersøges og så lukkes hvis der intet er, som hos jer. Håber bare godt nok at der ikke bliver lavet fejl.
jeg er 38 nu men husker en gang i mit liv min far gav mig et klap i numsen i afmagt over jeg var en møgunge. Jeg havde stået og slået ham og pludselig fik han nok og jeg fik et rap - jeg tror ikke engang det gjorde ondt men jeg var skide såret. Og det er verdens bedste far jeg har. Tænk hvis det var kommet for det forkerte ører. Gad vide hvor meget der skal til før man bliver fjernet
Jeg ville aldrig slå mine børn, men tænker bare at fx situationen m min egen far forhåbentligt ikke ville have været nok.
Nå, det var en længere kommentar. Godt du / i har fået det lidt på afstand. Tanker herfra !
Anmeld
Citér