Har fået en underretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg er ikke på min-mave mere. Men ja genkender godt problematikken. 
ofte skulle man tro at det er børn der sidder og skriver bag skærmen og ikke voksne 

Helt enig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2020

Ano18

Ja, vi spurgte selvfølgelig og han sagde at far havde klappet ham på numsen en gang for lang tid siden. Det er også rigtig nok, men det var mens de legede, hvor far løb efter ham og klappede ham på numsen i en fangeleg. Og det der med at han blev sendt på værelset, det bliver han når han skal rydde op på sit værelse. 

Da vi spurgte ham hvorfor han havde sagt det, det kunne han ikke forklare. 

Det lyder som om du har håndteret det rigtig fint. Det er en svær balancegang m de underretninger - man må håbe det er nogle der har kvalificeret sig grundigt indenfor emnet der kan skilne imellem hvad virkelighed og fantasi / spontanitet er. Godt jeres sag er lukket. Engang min datter var sur og smækkede sin dør ville jeg åbne den og sige, hun ikke måtte smække m døren og så ramte jeg henne hvorefter hun græd og sagde, mor du slog mig. Og det har jo føltes sådan for en 3 årig. Og sådan nogle ting har jeg vist også haft oplevet m mine nu store drenge, fordi de måske også har været i en sur sindstilstand og gerne lige ville give mig en skyld (som selvfølgelig var uberettiget men i de forkerte ører så kunne det være misforstået). Tænk hvis mine børn skulle fra mig i 8 mdr pga det (som jeg læser er sket for en af de andre). Forfærdeligt. Men ja man forstår jo godt det skal undersøges og så lukkes hvis der intet er, som hos jer. Håber bare godt nok at der ikke bliver lavet fejl.

jeg er 38 nu men husker en gang i mit liv min far gav mig et klap i numsen i afmagt over jeg var en møgunge. Jeg havde stået og slået ham og pludselig fik han nok og jeg fik et rap - jeg tror ikke engang det gjorde ondt men jeg var skide såret. Og det er verdens bedste far jeg har. Tænk hvis det var kommet for det forkerte ører. Gad vide hvor meget der skal til før man bliver fjernet  Jeg ville aldrig slå mine børn, men tænker bare at fx situationen m min egen far forhåbentligt ikke ville have været nok.

Nå, det var en længere kommentar. Godt du / i har fået det lidt på afstand. Tanker herfra !

Anmeld Citér

6. september 2020

Anonym trådstarter

Ignorer hende. Hun er kun ude på at provokerer og skabe splid. Tydeligt at se. 
men hun forventer sikker bare en direkte undskyldning til dig selvom det er hende der åbenlyst har et problem efter at blive stødt. 

godt du har fået det på afstand. Husk ikke at miste tilliden til personalet. 

Tak, det går bedre for hver dag der går 

Anmeld Citér

6. september 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Helt enig.. Hun er på den igen... Negativtet og så ender hun bare med ikke at have nogle mod argumenter, og begynder at opfører sig "barnligt" 
sidst var det mig der stod for skud... (synd at hun skal blive på den måde.. )
Og det er lige meget hvad man siger, hun giver sig ikke, eller går på personligt angreb..

Det bedste er ikke at give hende opmærksomhed 

Anmeld Citér

6. september 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Jeg er overrasket over hvordan folk skriver til folk uden lige at tænke på at der sidder et menneske bag skærmen. 

Både her og på min-mave. Bare en debat om navne, skal gøres til at de ikke bare kan sige ja jeg kan li det eller nej jeg kan ikke li det. Nej kommentare som: dit barn bliver mobbet, det kan man kun kalde en hund eller som kælenavne. 

Ja, det er forfærdeligt hvordan folk bag skærmen sidder og træder på andre mens de ligger nede, bare for at få en smule spænding i sit liv.. Jeg viste tråden til min mand og han sagde "tænk sig at man gider". 

Men det er generelt et kvinde problem har jeg lagt mærke til. Jeg er medlem af flere kvindegrupper på fb og der er altid et par høns som skal gøre sig bemærket, desværre.

Vi kvinder burde støtte og hjælpe hinanden der hvor vi kan. 

Anmeld Citér

6. september 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det havde de. 

Uha.. tak fordi du delte din historie med mig... Det må have været forfærdeligt

Anmeld Citér

6. september 2020

Anonym trådstarter

Ano18 skriver:

Det lyder som om du har håndteret det rigtig fint. Det er en svær balancegang m de underretninger - man må håbe det er nogle der har kvalificeret sig grundigt indenfor emnet der kan skilne imellem hvad virkelighed og fantasi / spontanitet er. Godt jeres sag er lukket. Engang min datter var sur og smækkede sin dør ville jeg åbne den og sige, hun ikke måtte smække m døren og så ramte jeg henne hvorefter hun græd og sagde, mor du slog mig. Og det har jo føltes sådan for en 3 årig. Og sådan nogle ting har jeg vist også haft oplevet m mine nu store drenge, fordi de måske også har været i en sur sindstilstand og gerne lige ville give mig en skyld (som selvfølgelig var uberettiget men i de forkerte ører så kunne det være misforstået). Tænk hvis mine børn skulle fra mig i 8 mdr pga det (som jeg læser er sket for en af de andre). Forfærdeligt. Men ja man forstår jo godt det skal undersøges og så lukkes hvis der intet er, som hos jer. Håber bare godt nok at der ikke bliver lavet fejl.

jeg er 38 nu men husker en gang i mit liv min far gav mig et klap i numsen i afmagt over jeg var en møgunge. Jeg havde stået og slået ham og pludselig fik han nok og jeg fik et rap - jeg tror ikke engang det gjorde ondt men jeg var skide såret. Og det er verdens bedste far jeg har. Tænk hvis det var kommet for det forkerte ører. Gad vide hvor meget der skal til før man bliver fjernet  Jeg ville aldrig slå mine børn, men tænker bare at fx situationen m min egen far forhåbentligt ikke ville have været nok.

Nå, det var en længere kommentar. Godt du / i har fået det lidt på afstand. Tanker herfra !

Mange tak  Jeg forsøger at blive klogere af den her oplevelse... Men følelser kan man desværre ikke styre så nemt. Og ja, jeg ved ikke hvordan jeg havde tacklet det hvis de havde fjernet min søn med det samme... Jeg tænker også over om de mon havde gjort det, hvis han havde bekræftet overfor socialrådgiveren at far har slået ham   

Jeg kender faktisk flere, som har fået en underretning fordi deres barn har sagt at det blev slået, og hvor der selvfølgelig ikke var noget overhovedet. Børn er ikke klar over konsekvenserne når de siger de her ting og jeg forstår udmærket at de professionelle skal reagere. Det er bare pisse hårdt at sidde i selv.

Men ja, vi kommer til at grine over det her i fremtiden sammen med vores søn 

Anmeld Citér

6. september 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Ja, det er forfærdeligt hvordan folk bag skærmen sidder og træder på andre mens de ligger nede, bare for at få en smule spænding i sit liv.. Jeg viste tråden til min mand og han sagde "tænk sig at man gider". 

Men det er generelt et kvinde problem har jeg lagt mærke til. Jeg er medlem af flere kvindegrupper på fb og der er altid et par høns som skal gøre sig bemærket, desværre.

Vi kvinder burde støtte og hjælpe hinanden der hvor vi kan. 

Det et fordi det er lettere at skrive det, fordi man er stadigvæk "anonym*, for jeg håber da ikke at de ville sige de ting face to face(især ikke hvad LSS skrev i debatten om aflivning af kæledyr ��)  men man behøver ikke stå til regnskab for at være modbydelig og faktisk umenneskelig(efter min mening)..

Jeg har så faktisk haft to voldsomme samtaler med mænd den sidste uge på fb(ikke så privat) men den måde de ikke kan forstå ting, eller igen samligner børn og dyr, er virkelig uhyggeligt. 

Og så er vi jo bare blevet et brokke land. Jeg synes virkelig det er trist.. og så forstår forældre ikke hvorfor børn og unge er så modbydelige over for andre.. (kig på jer selv��)

Anmeld Citér

6. september 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Det bedste er ikke at give hende opmærksomhed 

Hun havde ikke mere at sige, før næste gang..

Anmeld Citér

6. september 2020

Moderator

Profilbillede for Moderator
BAE skriver:

Hun havde ikke mere at sige, før næste gang..

Vi får gentagende anmeldelser på den her tråd - så venligst hold jer til emnet . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.