Har fået en underretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2020

LSS

Anonym skriver:

Så er du den eneste. 

Tror jeg ikke  men fred være med det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

Du vil absolut ikke forstå det. Kan det virkelig passe at du er den eneste her som ikke forstår min besked til dig? Eller er du her bare for at skabe splid og få lidt spænding i dit liv? 

Ignorer hende. Hun er kun ude på at provokerer og skabe splid. Tydeligt at se. 
men hun forventer sikker bare en direkte undskyldning til dig selvom det er hende der åbenlyst har et problem efter at blive stødt. 

godt du har fået det på afstand. Husk ikke at miste tilliden til personalet. 

Anmeld Citér

5. september 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Ignorer hende. Hun er kun ude på at provokerer og skabe splid. Tydeligt at se. 
men hun forventer sikker bare en direkte undskyldning til dig selvom det er hende der åbenlyst har et problem efter at blive stødt. 

godt du har fået det på afstand. Husk ikke at miste tilliden til personalet. 

Helt enig.. Hun er på den igen... Negativtet og så ender hun bare med ikke at have nogle mod argumenter, og begynder at opfører sig "barnligt" 
sidst var det mig der stod for skud... (synd at hun skal blive på den måde.. )
Og det er lige meget hvad man siger, hun giver sig ikke, eller går på personligt angreb..

Anmeld Citér

5. september 2020

Anonym

BAE skriver:

Helt enig.. Hun er på den igen... Negativtet og så ender hun bare med ikke at have nogle mod argumenter, og begynder at opfører sig "barnligt" 
sidst var det mig der stod for skud... (synd at hun skal blive på den måde.. )
Og det er lige meget hvad man siger, hun giver sig ikke, eller går på personligt angreb..

Det er sørgeligt at det er sådan. Jeg holder mig bag anonymiteten hver gang jeg skal kommenterer hende for ved hun går personligt til angreb så gider ikk at hun kender mit brugernavn. For så står det bare på hele tiden. 

Anmeld Citér

5. september 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Det er sørgeligt at det er sådan. Jeg holder mig bag anonymiteten hver gang jeg skal kommenterer hende for ved hun går personligt til angreb så gider ikk at hun kender mit brugernavn. For så står det bare på hele tiden. 

Ja det er synd... 
At folk er nødt til at være anonym for at ikke at blive angrebet... 

Anmeld Citér

5. september 2020

Anonym

BAE skriver:

Ja det er synd... 
At folk er nødt til at være anonym for at ikke at blive angrebet... 

Ja det er det virkelig. 

Anmeld Citér

5. september 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Ja det er det virkelig. 

Jeg er overrasket over hvordan folk skriver til folk uden lige at tænke på at der sidder et menneske bag skærmen. 

Både her og på min-mave. Bare en debat om navne, skal gøres til at de ikke bare kan sige ja jeg kan li det eller nej jeg kan ikke li det. Nej kommentare som: dit barn bliver mobbet, det kan man kun kalde en hund eller som kælenavne. 

Anmeld Citér

5. september 2020

Anonym

BAE skriver:

Jeg er overrasket over hvordan folk skriver til folk uden lige at tænke på at der sidder et menneske bag skærmen. 

Både her og på min-mave. Bare en debat om navne, skal gøres til at de ikke bare kan sige ja jeg kan li det eller nej jeg kan ikke li det. Nej kommentare som: dit barn bliver mobbet, det kan man kun kalde en hund eller som kælenavne. 

Jeg er ikke på min-mave mere. Men ja genkender godt problematikken. 
ofte skulle man tro at det er børn der sidder og skriver bag skærmen og ikke voksne 

Anmeld Citér

5. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

Ej hvor ubehageligt  havde de jeres børn i 8 måneder? Hvor er det forfærdeligt...

Som jeg skrev længere oppe, så tror jeg også at jeg kommer til at se alt det her med andre øjne, når det kommer på afstand.

Ja det havde de. 

Anmeld Citér

5. september 2020

Moderator

Profilbillede for Moderator

Opfordre til at skrive pænt til hinanden ,så tråden kan fortsætte. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.