Altså jeg undrer mig over, hvorfor det er ts, der overfører pengene og ikke hendes mand? Jeg forstår fuldt ud jer, der mener, der ikke skal gøres forskel på dine, mine og fælles børn. Det er ikke børnene, der skal betale prisen, fordi de voksne af den ene eller anden årsag kommer op at toppes om et eller andet... men... Jeg tænker bare, hvis de fælles giver 150 til farens datter, hvorfor supplerer far så ikke bare op med 150 kr også? Altså det virker måske lidt hårdt, men det er jo hans barn.
Det er vel strengt taget ikke ts ansvar at sørge for bonusdatter økonomisk... Det jeg mener er, at det er selvfølgelig rigtig fint, hvis hun vil, men det er vel ikke noget, som faren kan tvinge hende til. Jeg synes på en måde, det virker underligt, hvis far vil have ts til at betale penge til et barn, som han har lavet med en helt anden kvinde.
Jeg tænker også, om faren er blevet irriteret, hvis det er ts, der har bestemt, hvad der skal overføres, uden han har vidst det?
Jeg synes i hvert fald ikke, at alle de grunde, der er nævnt, kan bruges som argument for, at bonusdatter skal have mindre. Jeg tænker til gengæld, at far må træde på banen økonomisk, da det er hans datter. Altså sådan helt strengt taget.
Anmeld
Citér