Ville du lave en underretning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2020

Ellos

BAE skriver:

Seriøst? det er godt du kan debattere som et barn. 

Kan du ikke selv se det? (som du jo siger til os) 

Kan godt forstå at du gemmer dig bag anonym knappen, med den måde at snakker til andre på.

Du virker da ikke ligefrem selv super moden i din måde at formulere dig på, og at svare på et helt simpelt spørgsmål kan du åbenbart heller ikke finde ud af, men hvis det gør dig glad at kalde mig et barn, be my guest Jeg står 100% inde for at min egen tone kunne være bedre i denne debat, det skyldes ganske enkelt at jeg ærligt talt løber lidt sur i det i længden, når så mange har så travlt med at kommentere negativt på det jeg skriver uden at gide at svare på mine spørgsmål om hvad der er "forkert" ved min argumentation, såsom hvor det er jeg modsiger mig selv. Det er sgu ret trættende, og ikke særlig debatterende i mine øjne. Og hvad sker der i øvrigt lige for din dobbeltmorale? Du beskylder mig for at angribe, samtidigt med at du selv har trang til at kalde mig barnlig. Det må vel være enten eller 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2020

Anonym

BAE skriver:

at du skrev til TS at du mente at hun skulle lave en underretning.. 

Det har jeg ikke skrevet. Og jeg spurgte dig sådan set for ret mange indlæg siden om du ikke kender forskellen på kan og skal. Kan du ikke selv se det er svært at diskutere med én som fastholder at man skriver noget man ikke har skrevet? 

Anmeld Citér

24. maj 2020

kamikaze

Det er virkelig forvirrende med den anonymfunktion. Er der kun en anonym der skriver helt vildt meget, eller er der flere?

Anmeld Citér

24. maj 2020

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Jeg har spurgt flere gange hvordan det er en selvmodsigelse at komme med en løsning til to forskellige scenarier. Så i stedet for bare at gentage hvad andre skriver, hvorfor gør du dig så ikke nyttig og svarer på dette spørgsmål, som Anomor tilsyneladende er for dum til selv at svare på? 

Du går flere gange langt over grænsen i den her tråd. 

Og da vi ikke acceptere personangreb, og slet ikke når man gemmer sig som ano.

Ja så ophæver jeg din anonymitet .

Anmeld Citér

24. maj 2020

AnoMor

kamikaze skriver:

Det er virkelig forvirrende med den anonymfunktion. Er der kun en anonym der skriver helt vildt meget, eller er der flere?

Det er primært 1. Der er et par enkelte andre. Men det er tydeligt hvem den samme er hvis man læser alle opslagene. 

Anmeld Citér

24. maj 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
kamikaze skriver:

der var flere i starten, men lige nu er det den samme der kører. 

Anmeld Citér

24. maj 2020

Zhenzi

Kunne man dog ikke bare afskaffe den anonymitets-funktion? Folk er jo allerede anonyme. 

Anmeld Citér

24. maj 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

Lille ven, madammer. Tja. Bare et ynkeligt forsøg for at provokerer jo. 

Wow.. Hun har slettet sin profil. Hun kunne ikke engang stå ved sine meninger. 

Anmeld Citér

24. maj 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
BAE skriver:

Tænker mere, at det var fordi, at moderator ville ophæve anonymiteten, og det ville hun ikke finde sig i

Anmeld Citér

24. maj 2020

AnoMor

BAE skriver:

Hvordan ved su at hun har slettet den? Hos mig står hun stadig bare som anonym 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.