Carina:-) skriver:
Det er vel i alles interesse , men det ændre ikke på at regeringen har et ansvar over for de privat ansatte der står uden indtægt i min 14 dage.
Der er ingen der anfægter lukningen - men bare appellere til at der også findes penge til de ramte i det private, og ikke kun til de off ansatte.
Men kan forstå at det er ikke noget vi skal blive ved med st bruge tid på - da vi ikke taler " Samme sprog" håber da bare forståelsen er større den anden vej- hvis det viser sig der kommer fyringsrunder og perioder uden løn i det offentlige...
Fortsat god weekend.
Nej, jeg forstår ikke, hvorfor det er i alles interesse, at det private lukker ned. Ærligt. Det vil jo give den effekt, man søger at undgå.
Jeg har på intet tidspunkt givet udtryk for manglende forståelse for, at mange privatansatte er i en lortesituation. Tværtimod. Hvor ser du det? Jeg har udtrykt tvivl omkring din påstand om, at statsministeren sover.
Hvorfor bliver det så sort/hvidt? Der er tusind aspekter i dette, og at jeg mener, statsministeren m.fl. arbejder på højtryk, og at jeg ikke forstår dine indvendinger mod strategien om at flade smittekurven ud, gør mig da ikke til iskold og uforstående over for de mennesker, der mister deres indtægt.
Anmeld
Citér