Rundtpågulvet skriver:
Den skrivelse vi har fået ud, dækker alle faggrupper i kommunen. Men jeg går ud fra at man forsøger at udsende folk indenfor et område der giver mening. Mange har måske arbejdet med både rengøring, ældrepleje, let administration, børnepasning osv under studierne. Så måske kan man med hjælp varetage andre områder end vanligt.
Jeg springer i hver fald selv glad ind i en hvilken som helst opgave. For det føler jeg mig moralsk forpligtet til i en ekstraordinær situation som dette.
Det er mega fedt, at du ser sådan på det. Total god stil!
Jeg arbejder også indenfor det offentlige, på et bo tilbud, hvor der høre 3 andre afdelinger ind under, og vi er en del af nødberedskabet. Hvilket betyder at vi i princippet ka blive sendt rundt, til alle de andre afdelinger også, hvis der blir brug for det.
Jeg har mødt rigtig mange mennesker, indenfor mine 22 år, som offentlig ansat på plejehjem, hjemmeplejen og de sidste 15 år som pædagog, indenfor specialområdet, som overhovedet ik ejener sig til praksis arbejde på gulvet, med feks personlig pleje osv, så derfor blev jeg lige lidt overrasket over, hvis de lige pludselig sku til det også. Men det er fint, når deres arbejds opgaver feks ka rykkes til andre afdelinger også. Vh Stine
Anmeld
Citér