Betaling af daginstitution

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.350 visninger
88 svar
82 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts 2020

Anonym trådstarter

Nu hvor alle daginstitutioner er lukket de næste to uger (nødpasning undtaget) skal vi så stadig betale for den halve måned? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2020

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Nu hvor alle daginstitutioner er lukket de næste to uger (nødpasning undtaget) skal vi så stadig betale for den halve måned? 

Reelt ved jeg det ikke, men jeg kan ikke forstille mig andet.

Anmeld Citér

12. marts 2020

Janey

Profilbillede for Janey

Det vil jeg tro, at vi skal. Vi betaler jo også andre perioder, hvor der kun er åbent for nødpasning som f.eks. de 3 dage op til påske. Det er selvfølgelig en længere periode denne gang, men mon ikke det er samme regler som i andre perioder med nødpasning.

Anmeld Citér

12. marts 2020

Mamman

Profilbillede for Mamman

Mon ik? Der er stadigvæk folk der skal have løn, vuggestuer og børnehaver der er driftsudgifter på selvom de er lukkede osv

Anmeld Citér

12. marts 2020

fresia

Profilbillede for fresia

Det håber jeg lidt vi skal. Vores samfund bliver bebyrdet rigeligt med alle disse tiltag, så jeg håber ikke det bliver bebyrdet yderligere ved at alle skal have penge tilbage for pasning 

Anmeld Citér

12. marts 2020

Anonym

Altså vi har en privat dagplejer og hun er jo fuldt afhængig af vores månedlige betaling, til hendes løn, så jeg tænker da at de helt klart skal have deres penge, selvom det kan virke lidt surt, når man nu selv skal løse pasning. 

I mit område Sydfyn/Odense er der rigtig mange studerende det er sendt hjem fra deres studier, der tilbyder gratis at hjælpe med børnepasning. Jeg synes det er et super tiltag de unge mennesker gør og ville helt klart have benyttet mig af det, hvis jeg ikke selv havde pasningsmuligheder.

Anmeld Citér

12. marts 2020

Anonym

Anonym skriver:

Det håber jeg sandelig, samfundet bliver jo belastet nok i forvejen.

Anmeld Citér

12. marts 2020

koeapabshicar

Det tænker jeg bestemt! Og jeg håber virkelig vi stadig skal betale. De som er sendt hjem skal jo stadig have sin løn. Det er et samfundsansvar at få stoppet den smitte der er i omløb og sådan er det bare Jeg betaler i hvert fald for mit barn med stor tilfredshed 

Anmeld Citér

12. marts 2020

Sscm

Anonym skriver:

Ja det skal du 

Anmeld Citér

12. marts 2020

Soonmom

Det skal vi garanteret, selvom det langt fra er retfærdigt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.