Anonym skriver:
For at være ærlig så vil jeg slet ikke hverken diskutere eller skrive med dig længere. Du er en af dem jeg husker, tydeligt for du er simpelthen altid så nedladende og dum i din måde at skrive på. Har du overvejet at det er mennesker du skriver til? Mennesker med følelser? Mennesker der kan blive kede af det?
Jeg bliver sku ked af den måde du skriver på til mig, du formår virkelig at give mig en følelse af at det er MIG den er gal med! Så tak for det.
Slut herfra.
Jeg forstår godt din frustration, men det er ikke ok at blive personlig og skrive "du er simpelthen altid så nedladende og dum i din måde at skrive på"
Jeg kan virkelig godt forstå, at du ønsker, at dit barn har samvær med og glæde af sine bedsteforældre.
Men Familieretshuset kan næppe hjælpe dig.
Det er så synd for dit barn, men bedsteforældrene har tydeligt givet udtryk for, at så vil de bare ikke se barnet. Av det må gøre ondt.
Jeg kan såmænd også til en vis grad forstå, at det er svært for dem, for dit barns far er jo deres søn, og det er nok rigtig svært, at han har rod i sit liv.
Men de står altså med ansvaret for deres lille barnebarn, og det forvalter de jo ikke godt nok.
Desværre så tror jeg ikke, du har så mange muligheder.
Anmeld
Citér