Må de det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Anonym skriver:

H*n er hjemme. Havde lige et øjeblik med farmor efter mit barn var løbet ud og lege. 

Jeg fik fortalt hende at far ikke må have samvær uden at være bevist clean. Hun mener dog ikke det er samvær fordi de hele tiden holdt øje 

Så der er ikke mere at sige til det nu. Desværre. Mit barn kommer ikke afsted igen. 

Det var jo præcis det jeg skrev, de kan ikke se at det er forkert fordi de er der jo til at tage voksne beslutninger og give mad 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2019

Anonym trådstarter

Stinna Gundlund skriver:

Det var jo præcis det jeg skrev, de kan ikke se at det er forkert fordi de er der jo til at tage voksne beslutninger og give mad 

Jeg er i chok og jeg er rigtig ked af det. Det gør virkelig ondt. Men det er der ikke noget at gøre ved. Jeg vil og skal tænke på mit barn. 

Anmeld Citér

29. juli 2019

Sprit25

Din eks er misbruger og noget af det sværeste som forældre er at indse ens barn er misbruger! 

Derfor vil dine tidligere svigerforældre ikke tage ansvar for det, de vil ikke indse det! Som medforældre til en tidligere misbruger er ALT dit ansvar. Også om dit barn skal være i nærheden af misbruget  

Jeg ville om et lille stykke tid tage kontakt til svigerforældrene igen. Måske er det her også den endelig nedtur for din eks

Men ingen andre kan tage det her ansvar på sig

Anmeld Citér

29. juli 2019

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Din eks er misbruger og noget af det sværeste som forældre er at indse ens barn er misbruger! 

Derfor vil dine tidligere svigerforældre ikke tage ansvar for det, de vil ikke indse det! Som medforældre til en tidligere misbruger er ALT dit ansvar. Også om dit barn skal være i nærheden af misbruget  

Jeg ville om et lille stykke tid tage kontakt til svigerforældrene igen. Måske er det her også den endelig nedtur for din eks

Men ingen andre kan tage det her ansvar på sig

Tak for din besked. Det er efterhånden ved at gå op for mig, at jeg står med det hele selv. 

Jeg tror dog desværre ikke det her er den endelige nedtur for ham. Han deler gladeligt billeder ofte på sociale medier af at han enten ryger eller tager andre stoffer. Han ser det ikke som et problem så længe børn ikke ser det.

samme mening har han forældre så tydeligvis også. 

Anmeld Citér

29. juli 2019

Sprit25

Anonym skriver:

Tak for din besked. Det er efterhånden ved at gå op for mig, at jeg står med det hele selv. 

Jeg tror dog desværre ikke det her er den endelige nedtur for ham. Han deler gladeligt billeder ofte på sociale medier af at han enten ryger eller tager andre stoffer. Han ser det ikke som et problem så længe børn ikke ser det.

samme mening har han forældre så tydeligvis også. 

men børnen ser det jo når han møder påvirket op? 

Men så længe han ikke vil tage ansvar, kan du ikke hjælpe ham. Kommer du i AL Anon? 

Anmeld Citér

29. juli 2019

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

men børnen ser det jo når han møder påvirket op? 

Men så længe han ikke vil tage ansvar, kan du ikke hjælpe ham. Kommer du i AL Anon? 

Der er heller ikke noget at rafle ham. H*n kommer ikke derud. 

Her til morgen har h*n spurgt om må komme hjem til dem. Jeg ved dårligt hvad jeg skal sige 

og jeg ved ikke hvad det sidste er du skriver?

Anmeld Citér

29. juli 2019

Sprit25

Anonym skriver:

Der er heller ikke noget at rafle ham. H*n kommer ikke derud. 

Her til morgen har h*n spurgt om må komme hjem til dem. Jeg ved dårligt hvad jeg skal sige 

og jeg ved ikke hvad det sidste er du skriver?

Det er AA for pårørende. Det er faktisk helt okay der møder du ligesindet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.