Politik - igen igen - Er SF virkelig de eneste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Carina:-) skriver:

Så det der  var ment før- gælder ikke længere? 

Det er vist mest et polemisk spørgsmål, men okay: Ligesom det gælder for alle andre partier, at man løbende ændrer politik, er det logisk nok det eksisterende partiprogram, der er gældende. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2019

Carina:-)

Mor og meget mere skriver:

Det er vist mest et polemisk spørgsmål, men okay: Ligesom det gælder for alle andre partier, at man løbende ændrer politik, er det logisk nok det eksisterende partiprogram, der er gældende. 

Ændret så det passer ind i folkets værdier 

Anmeld Citér

29. maj 2019

kamikaze

Mon ikke partiets medlemmer også ændrer sig med politikken?

Anmeld Citér

29. maj 2019

Mor og meget mere

Og dét er jo helt enestående og unikt! Ingen andre partier har rettet sig ind efter tidsånd, folkestemning osv. Alle andre partier står nøjagtigt samme sted som for 10 og 20 og 30 år siden - det ses klart på områder som flygtning/indvandrer-politik, klimapolitik etc. 

Jeg ved ikke, hvad du vil frem til, men det virker lidt dumt nu. 

Anmeld Citér

29. maj 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
Mor og meget mere skriver:

Og dét er jo helt enestående og unikt! Ingen andre partier har rettet sig ind efter tidsånd, folkestemning osv. Alle andre partier står nøjagtigt samme sted som for 10 og 20 og 30 år siden - det ses klart på områder som flygtning/indvandrer-politik, klimapolitik etc. 

Arh - det er vist ikke helt rigtigt. Socialdemokratiet og Venstre har jo hver især bevæget sig mod midten fra hver sin side over årene, hvilket et langt stykke hen ad vejen har haft med folkestemningen at gøre. 

Jeg tror du kan finde eksempler på tilsvarende hos alle partier, det bliver bare mere tydeligt når det sker hos partier, som startede helt ude på fløjene til den ene eller anden side.

Anmeld Citér

29. maj 2019

Mor og meget mere

IenFart skriver:

Arh - det er vist ikke helt rigtigt. Socialdemokratiet og Venstre har jo hver især bevæget sig mod midten fra hver sin side over årene, hvilket et langt stykke hen ad vejen har haft med folkestemningen at gøre. 

Jeg tror du kan finde eksempler på tilsvarende hos alle partier, det bliver bare mere tydeligt når det sker hos partier, som startede helt ude på fløjene til den ene eller anden side.

Undskyld - jeg troede, ironien var åbenlys, især grundet de valgte eksempler 

Anmeld Citér

29. maj 2019

Mon ikke partiets medlemmer også ændrer sig med politikken?

Helt seriøst- nej det tror jeg ikke. 

Jeg tror de ændre sig efter hvad de ved  vil give vælgere.

Ikke at de er de eneste- men så ekstrem som EL s politik var/Er- ændre sig ikke på så kort tid.

Og det var da også først efter  heftig kritik de fx fjernede deres opfordring til vold i deres partiprogram....

Anmeld Citér

29. maj 2019

Så du tænker der er håb for Rasmus Paludan? 

Han vil også lige pludselig se lyset i muslimerne- især når han opdager det giver vælgere....

Det ville nok virke lidt som leflen for folket, hvis han gik den vej-

D( det kunne man så håbe, at han så lyset... Men det er jo en anden diskution  )

Som det gør med andre partier når de ændre deres ekstrem politik -

Så er det næppe fordi de har set lyset, men mere fordi de er bange for deres stol i Folketinget....

Ikke at de er de eneste. 

Generelt er de fleste partier til at lukke op og s....I 

Så gælder det bare om at finde det parti man mener på sigt vil gøre mindst skade....

Anmeld Citér

29. maj 2019

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

1. rv går også indefor minimumsnormeringer li som SF. 

Jeg er pædagog og elsker mit job og er /vi er mega gode i vores institution. Og kender mange der er gode. Og vi gør alt hvad vi kan for det er godt med det vi har. 

Programmet viser kun de dårlige nyheder for de ved hvad flok gerne vil se. Når det er sagt er det på igen måder okay. (har ikke set det endnu. Kun udklip på Facebook) 

1. Det har været sådan i mange år. At folk gik og sagde alle kan være pædagoger for de går rund og drikker kaffe og bare passe børn.  Og NEJ DET ER ikke alle der kan vores job. Nogle mennesker kan /har det ikke hvad der skal til. De kan ikke sættes sig ind i hvad børn har brug for...og vi gør så meget andet end bare at passe børn... 
  2.  De praktiker der siger at der skal flere penge til området. Er det samme som at sælge skindet før bjørnen er skudt. For de penge bliver brugt på kursuser og videre uddannelser

Først vil jeg sige klart ikke alle pædagoger er onde. Der er gode og der er onde. 

Dernæst vil Jeg sige at jeg kan ikke være mere enig med den ano som skrev til dig at SÆT DIG OG SE DET. Det er så frygtelig jeg har set dokumentaren og jeg fik så ondt i hjertet. 

kan godt være at uddannelser til pædagog kan lærer en smulle anderledes betoder til at takle børn mm, men en ting er sikkert i min verden og jeg mener bestemt at du ikke behøver den uddannelse for at være god og en person vil elske at være sammen med og være tryg ved. Mel self ikke alle kan ha arbejde med børn. Du kan jo se den eksempel på de der er på den dukumentar, de er direkte af helveds til og slet ikke egnet til at arbejde med børn

og dog en hver der kommer ud fra og slet ikke har nærmet sig de uddannelser bare de holder af børn og giver dem tryghed omsorg og anderkendelse så vil den person vil være 1000 gange bedre egnet at arbejde med børn end de pædagoger der er på den dokumentar

børn har brug for en der kan forstå dem, en der er kærlig og tag sig af dem og et sted de føler sig tryg ved. 

Den dokumentar tog virkelig hårdt på mig og rystet mig helt ind til hjertet

hvordan kan man være så hjerteløs eller har hjerte af sten, det forstår jeg ikke. Og de skulle forstille at være uha så uddannet og ved hvordan børn skal behandles og hvad de har brug for. Den her dokumentar er LANGT MERE end bare en flov en for pædagoger det helt sikkert.

Anmeld Citér

29. maj 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Undskyld - jeg troede, ironien var åbenlys, især grundet de valgte eksempler 

Det må være en kombination af mit trætte hoved og det skrevne medie. Det fangede jeg overhovedet ikke. Når jeg læser den igen er din ironi egentlig ret klar. Beklager. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.