Anonym skriver:
1. rv går også indefor minimumsnormeringer li som SF.
Jeg er pædagog og elsker mit job og er /vi er mega gode i vores institution. Og kender mange der er gode. Og vi gør alt hvad vi kan for det er godt med det vi har.
Programmet viser kun de dårlige nyheder for de ved hvad flok gerne vil se. Når det er sagt er det på igen måder okay. (har ikke set det endnu. Kun udklip på Facebook)
- Det har været sådan i mange år. At folk gik og sagde alle kan være pædagoger for de går rund og drikker kaffe og bare passe børn. Og NEJ DET ER ikke alle der kan vores job. Nogle mennesker kan /har det ikke hvad der skal til. De kan ikke sættes sig ind i hvad børn har brug for...
og vi gør så meget andet end bare at passe børn... - De praktiker der siger at der skal flere penge til området. Er det samme som at sælge skindet før bjørnen er skudt. For de penge bliver brugt på kursuser og videre uddannelser
Først vil jeg sige klart ikke alle pædagoger er onde. Der er gode og der er onde.
Dernæst vil Jeg sige at jeg kan ikke være mere enig med den ano som skrev til dig at SÆT DIG OG SE DET. Det er så frygtelig jeg har set dokumentaren og jeg fik så ondt i hjertet.
kan godt være at uddannelser til pædagog kan lærer en smulle anderledes betoder til at takle børn mm, men en ting er sikkert i min verden og jeg mener bestemt at du ikke behøver den uddannelse for at være god og en person vil elske at være sammen med og være tryg ved. Mel self ikke alle kan ha arbejde med børn. Du kan jo se den eksempel på de der er på den dukumentar, de er direkte af helveds til og slet ikke egnet til at arbejde med børn
og dog en hver der kommer ud fra og slet ikke har nærmet sig de uddannelser bare de holder af børn og giver dem tryghed omsorg og anderkendelse så vil den person vil være 1000 gange bedre egnet at arbejde med børn end de pædagoger der er på den dokumentar
børn har brug for en der kan forstå dem, en der er kærlig og tag sig af dem og et sted de føler sig tryg ved.
Den dokumentar tog virkelig hårdt på mig og rystet mig helt ind til hjertet
hvordan kan man være så hjerteløs eller har hjerte af sten, det forstår jeg ikke. Og de skulle forstille at være uha så uddannet og ved hvordan børn skal behandles og hvad de har brug for. Den her dokumentar er LANGT MERE end bare en flov en for pædagoger det helt sikkert.
Anmeld
Citér