Politik - igen igen - Er SF virkelig de eneste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.989 visninger
70 svar
73 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. maj 2019

Loa

Ja jeg ville egentlig normalt ikke stemme på SF, men jeg kom til at se det klip i nyhederne om de skjulte kameraer i institutioner, og jeg tudbrølede. 

Jeg har nok indset at min vigtigste “mærkesag” er børn og unge området og jeg synes jeg kan læse mig frem til at SF nærmest er de eneste der prioriterer det? Kan det passe?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2019

Soonmom

Jeg mangler også flere partier der støtter op om det, jeg er nærmest uenig med SF på alle punkter, men jeg overvejer helt seriøst at stemme på dem netop pga at de ønsker minimumsnormeringer .

jeg vil så også skynde mig at sige at det klip der florere intet har med normering at gøre, men om en total inkompetent pæd. Medhjælper. Der ikke burde arbejde med børn, hvordan hendes kollegaer kan være vidne til hendes opførsel uden at gå til lederen ved jeg ikke, da jeg self ikke har set programmet endnu, men jeg har 7-9-13 aldrig arbejdet sammen med sådan en

Anmeld Citér

27. maj 2019

grinny

Jeg har heller aldrig stemt SF før men overvejer det også pga jeg tænker på hvad der vil være godt for min datter - synes lidt de er de eneste der virkelig går frem med børn og unge denne gang 

Anmeld Citér

27. maj 2019

Loa

Soonmom skriver:

Jeg mangler også flere partier der støtter op om det, jeg er nærmest uenig med SF på alle punkter, men jeg overvejer helt seriøst at stemme på dem netop pga at de ønsker minimumsnormeringer .

jeg vil så også skynde mig at sige at det klip der florere intet har med normering at gøre, men om en total inkompetent pæd. Medhjælper. Der ikke burde arbejde med børn, hvordan hendes kollegaer kan være vidne til hendes opførsel uden at gå til lederen ved jeg ikke, da jeg self ikke har set programmet endnu, men jeg har 7-9-13 aldrig arbejdet sammen med sådan en

Nej jeg ved godt det ikke decideret har med minimums normering at gøre, men måske det kunne være undgået med flere voksne på stuen.

Samtidig tænker jeg at hvis partiet går op i minimums normering, går de formodentlig også op i generel trivsel i institutionerne. 

Anmeld Citér

27. maj 2019

Panther

Profilbillede for Panther

Så vidt jeg ved, går RV også ind for minimumsnormeringer.. Og andre partier går ind for øremærkede puljer til institutioner mv.. det er jo ikke helt så simpelt, at minimumsnormeringer nødvendigvis er den eneste og bedste løsning.

Anmeld Citér

27. maj 2019

Loa

Panther skriver:

Så vidt jeg ved, går RV også ind for minimumsnormeringer.. Og andre partier går ind for øremærkede puljer til institutioner mv.. det er jo ikke helt så simpelt, at minimumsnormeringer nødvendigvis er den eneste og bedste løsning.

Det gør så ikke min ellers så ringe viden om politik og hvem jeg skal stemme på, lettere

Anmeld Citér

27. maj 2019

Sprit25

Alternativet

Anmeld Citér

27. maj 2019

lottemusen

KD går også ind for børneområdet, både med minimumsnomering og tilskud til hjemmepasning. 

Anmeld Citér

27. maj 2019

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby
lottemusen skriver:

KD går også ind for børneområdet, både med minimumsnomering og tilskud til hjemmepasning. 

De går så til gengæld ikke ind for kvinders ret til fri abort. 

Anmeld Citér

28. maj 2019

Sprit25

SH-Baby skriver:

De går så til gengæld ikke ind for kvinders ret til fri abort. 

Det er forkert. 

De ønsker, ganske rigtigt, at abort tallet skal være nul, men det skal ske via samtaler med den gravide om hvor forkert abort er. Men den ville stadig være fri

Det er stadig dybt fjollet, men ret skal være ret

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.