Mor og meget mere skriver:
Men du tror, at jeg ville ønske det? Sådan i smug?
Du har ikke sat dig ind i, hvad DF gør, da du aldrig har stemt på dem. Men du har sat dig så indgående ind i, hvad Ø gør og står for, at du ved bedre end medlemmerne, hvad vi mener, og hvad vi vil?
Nej det tror jeg ikke du vil - men tror flere af de garvede inde for partiet ikke ville have noget problem med en rask lille revolution - hvis det kunne give dem den verden de ønsker.
Jeg er i familie med et par glødende kommunister - derfor jeg har sat mig ind i EL
For at forsøge at forstå deres tankegang og værdier.
Det letteste ville være at ryste på hovedet, men et eller andet sted så er der ikke noget mere interessant at prøve at sætte sig ind i nogen der er så langt væk fra ens egne værdier- og tro mig de kan være meget aggressive i deres forsøg på at få mig til at forstå at kommunisme er vejen til lykken.
Kender ingen DF vælgere sådan tæt på .
Så derfor har jeg ikke forsøgt at sætte mig ind i deres partiprogram.
Kender desværre et par der vil stemme stram kurs- så derfor forsøger jeg også at " forstå " hans bevæggrunde.
For at forstå hvorfor nogle af mine bedste venner mener stram kurs er nødvendig for DK ....sorry for OT
Men EL er ikke det eneste parti der i min verden er skræmmende. Og jo de har da rykket sig fra deres ekstreme ( voldelige) politik- men ikke alle i deres vælger kreds er kommet dertil.
Det er ikke mange år siden deres partiprogram var en ren gyser.
Men som alle andre partier - så ændre man sig vel når selv ens vælgere tager afstand .
Anmeld
Citér