Politik - igen igen - Er SF virkelig de eneste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2019

Anonym

1. rv går også indefor minimumsnormeringer li som SF. 

Jeg er pædagog og elsker mit job og er /vi er mega gode i vores institution. Og kender mange der er gode. Og vi gør alt hvad vi kan for det er godt med det vi har. 

Programmet viser kun de dårlige nyheder for de ved hvad flok gerne vil se. Når det er sagt er det på igen måder okay. (har ikke set det endnu. Kun udklip på Facebook) 

1. Det har været sådan i mange år. At folk gik og sagde alle kan være pædagoger for de går rund og drikker kaffe og bare passe børn.  Og NEJ DET ER ikke alle der kan vores job. Nogle mennesker kan /har det ikke hvad der skal til. De kan ikke sættes sig ind i hvad børn har brug for...og vi gør så meget andet end bare at passe børn... 
  2.  De praktiker der siger at der skal flere penge til området. Er det samme som at sælge skindet før bjørnen er skudt. For de penge bliver brugt på kursuser og videre uddannelser

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2019

Carina:-)

Abracadabra skriver:

Men stemmer du ikke DF?

Nej - det har jeg aldrig gjort og kommer heller ikke til det  

Anmeld Citér

29. maj 2019

Patriarken

Soonmom skriver:

Jeg mangler også flere partier der støtter op om det, jeg er nærmest uenig med SF på alle punkter, men jeg overvejer helt seriøst at stemme på dem netop pga at de ønsker minimumsnormeringer .

jeg vil så også skynde mig at sige at det klip der florere intet har med normering at gøre, men om en total inkompetent pæd. Medhjælper. Der ikke burde arbejde med børn, hvordan hendes kollegaer kan være vidne til hendes opførsel uden at gå til lederen ved jeg ikke, da jeg self ikke har set programmet endnu, men jeg har 7-9-13 aldrig arbejdet sammen med sådan en

Det kan da sagtens have noget med arbejdsmiljø at gøre. Stress nedbryder som bekendt vores mentaliseringsevne i kortere eller længere tid.

Hvis man er overrrasket over at dette kan forekomme, så er man altså en smule naiv...

KD ville, hvis muligt, afskaffe retten til fri abort. Det kan de vare ikke sælge i et sekulariseret samfund, så deres politik omkring abort skal nok ses i lyset af den danske befolknings frisind omkring emnet.

EL har i årevis kæmpet for bedre forhold for pædagoger(og dermed børn) og andre offentligt ansatte.

Anmeld Citér

29. maj 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
Patriarken skriver:

Det kan da sagtens have noget med arbejdsmiljø at gøre. Stress nedbryder som bekendt vores mentaliseringsevne i kortere eller længere tid.

Hvis man er overrrasket over at dette kan forekomme, så er man altså en smule naiv...

KD ville, hvis muligt, afskaffe retten til fri abort. Det kan de vare ikke sælge i et sekulariseret samfund, så deres politik omkring abort skal nok ses i lyset af den danske befolknings frisind omkring emnet.

EL har i årevis kæmpet for bedre forhold for pædagoger(og dermed børn) og andre offentligt ansatte.

Nu må man bedømme et parti ud fra den politik de slår sig op på som naturligvis vil afspejle en folkestemning. Det er muligt KD i deres ideelle verden ville afskaffe abort men så må vi jo huske at Enhedslisten, før de blev lidt normaliseret, gik ind for revolution (også voldelig), afskaffelse af privat ejendomsret, nationalisering af virksomheder, afskaffelse af politi og militær og meget andet godt. Det har de meget dygtigt fået folk til at glemme og lad os da satse på de mener det de siger nu og ikke før. 

Anmeld Citér

29. maj 2019

Anonym

Loa skriver:

Ja jeg ville egentlig normalt ikke stemme på SF, men jeg kom til at se det klip i nyhederne om de skjulte kameraer i institutioner, og jeg tudbrølede. 

Jeg har nok indset at min vigtigste “mærkesag” er børn og unge området og jeg synes jeg kan læse mig frem til at SF nærmest er de eneste der prioriterer det? Kan det passe?

Du kan se på BUPL’s hjemmeside om de (hvem der) stemmer for eller imod 

Anmeld Citér

29. maj 2019

Anonym

Anonym skriver:

1. rv går også indefor minimumsnormeringer li som SF. 

Jeg er pædagog og elsker mit job og er /vi er mega gode i vores institution. Og kender mange der er gode. Og vi gør alt hvad vi kan for det er godt med det vi har. 

Programmet viser kun de dårlige nyheder for de ved hvad flok gerne vil se. Når det er sagt er det på igen måder okay. (har ikke set det endnu. Kun udklip på Facebook) 

1. Det har været sådan i mange år. At folk gik og sagde alle kan være pædagoger for de går rund og drikker kaffe og bare passe børn.  Og NEJ DET ER ikke alle der kan vores job. Nogle mennesker kan /har det ikke hvad der skal til. De kan ikke sættes sig ind i hvad børn har brug for...og vi gør så meget andet end bare at passe børn... 
  2.  De praktiker der siger at der skal flere penge til området. Er det samme som at sælge skindet før bjørnen er skudt. For de penge bliver brugt på kursuser og videre uddannelser

Sæt dig og se det. De “grimmeste” klip er medhjælpere. Men pædagogerne træder desværre ikke til. Lige der er jeg flov på pædagogernes vegne (er selv pædagog), over at have en kollega derude i landet, som lader stå til. Men heldigvis er der flere gode pædagoger end dårlige! Og ja der MANGLER hænder, men de klip viser ikke dårlig normering alene, men mennesker der aldrig skulle arbejde med børn igen! 

Anmeld Citér

29. maj 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
IenFart skriver:

Nu må man bedømme et parti ud fra den politik de slår sig op på som naturligvis vil afspejle en folkestemning. Det er muligt KD i deres ideelle verden ville afskaffe abort men så må vi jo huske at Enhedslisten, før de blev lidt normaliseret, gik ind for revolution (også voldelig), afskaffelse af privat ejendomsret, nationalisering af virksomheder, afskaffelse af politi og militær og meget andet godt. Det har de meget dygtigt fået folk til at glemme og lad os da satse på de mener det de siger nu og ikke før. 

Det gør vi  - altså mener det. 

Anmeld Citér

29. maj 2019

Det gør vi  - altså mener det. 

Så det der  var ment før- gælder ikke længere? 

Anmeld Citér

29. maj 2019

Anonym skriver:

Sæt dig og se det. De “grimmeste” klip er medhjælpere. Men pædagogerne træder desværre ikke til. Lige der er jeg flov på pædagogernes vegne (er selv pædagog), over at have en kollega derude i landet, som lader stå til. Men heldigvis er der flere gode pædagoger end dårlige! Og ja der MANGLER hænder, men de klip viser ikke dårlig normering alene, men mennesker der aldrig skulle arbejde med børn igen! 

Fuldstændig enig. 

Man kan ikke undskylde manglende empati , med dårlig normenering .

Anmeld Citér

29. maj 2019

Anonym

Fuldstændig enig. 

Man kan ikke undskylde manglende empati , med dårlig normenering .

Præcis. Det er en forfærdelig opførsel de har overfor de børn. Man kommer desværre til at få mistillid til institutionen og generelt institutioner når man ser sådan noget. Puha. Får helt ondt i maven. Men det er netop det der er synd for de pædagoger der elsker at være med til at give andres børn en god opvækst i institutionstimerne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.