ønskeblyp skriver:
Ej ved du hvad..? nu må du sku lige stoppe! Har jeg sagt at det bare er noget man gør?
HAr jeg ikke flere gange understreget at det her var en tråd fordi jeg ikke kunne forstå det og gerne ville høre det direkte fra en mor der havde valgt det ikke igennem et program!!
At kalde mig snæversynet når du ikke kender mig sys jeg ikke er okay, men sådan er det jo..
Men som sagt troede jeg at det er har en side hvor man gerne måtte have forskellige meninger og gerne måtte diskutere, og når jeg endda flere gange har understreget at jeg ikke gør det for at andribe eller dømme nogen, kan jeg ikke forstå du reagere sådan..
Jeg tror som ikke de kvinder vælger et ks "uden lovlig grund" har særlig meget lyst til at stå frem, de skal helt sikkert altid forsvare og forklare deres grund og møder sikkert mange med samme mening som dig.
Jeg aner ikke hvordan det er som førstegangsfødende at vælge et ks, så jeg var nok slet ikke den rette at spørge...men jeg kan selvom jeg ikke ved hvordan det er godt have forståelse for at der er kvinder der er så angste at de ikke kan føde ligesom de fleste andre.
Jeg bliver trist over den der med "man er jo født til det" pladder, vi er alle forskellige og det er bare ikke alle der hverken kan føde eller blive gravide, selvom de har en skede og livmoder. Jeg behøver som ikke engang at føle mig truffet for jeg har mine grunde i orden, men på papiret, der har jeg "bare" valgt det. Og mine grunde har jeg fortalt dig og ikke engang der har du forståelse...
Anmeld