ønskeblyp skriver:
Nej overhovedet ikke, da du skrev det var angst spurte jeg om du har fået hjælp til at bearbejde din angst! Men det fik jeg ikke svar på, jeg syntes at det er trist hvis en læge bare siger at det er okay man har angst istedet for at forsøge at hjælpe den gravide med at bearbejde argsten, men bør osse tænke på at angsten kommer et sted fra, og at der bør gået noget ved det.. Ikke for at forhver en pris at undgå ks, men for at hjælpe kvinden til at få et bedre liv..
Jeg vil meget gerne forstå, men jeg syntes ikke at der er nogen der uden at følese truffet og angreben af min uforståelse over for emnet, vil forklare mig deres grund!
Ved du hvad, jeg gider ikke den debat her mere...du mener du sidder med sandheden og at alle de stakkels kvinder der ikke tør føde bare skal tale om det. Det fortæller jo bare en del om din viden, fra et eller andet tv program. Hvis du havde ville det, kunne du have fået meget god viden her, men din måde og din dømmende(synes jeg) indgang til det emne her, gør bare man ikke har lyst.
Og nej, jeg kan og kunne ikke tale mig ud af min angst,,,jeg kommer aldrig til at føde vaginalt, ALDRIG. Sådan er det og der er en grund til den, men den gider jeg ikke skrive for så at få en eller anden kommentar om at "så er det jo ok du fik ks" For det er ikke mere eller mindre ok for mig end for andre! Hvis man turde føde, hvorfor så ikke gøre det...du skriver det selv, det er det vi er skabt til, det er nemmest, hurtigst, bedst for barnet...MEN, der er faktisk kvinder som er så angste at de tør føde vha ks og vælger det frivailligt, hvor ansgst er man så?. Jeg var en af dem der turde.
Anmeld