Ej det passer altså ikke. Det er ikke ok at skræmme ts på den måde.
Jeg gennemførte en kirugisk abort alene. Havde ingen problemer hverken psykisk eller fysisk. jeg var bare lettet over at det var overstået.
Det var ikke for at skræmme.
Men for at sige, at de fortæller dig direkte på hospitalet, at de gerne ser dig være sammen med nogen efterfølgende. fordi du kan være ude af balance og fysisk påvirket. (Hormonfaldet er jo i sig selv voldsomt for nogen)
Jo mindre de kan indlægger hende, da hun jo bor langt væk. Men det er ikke sikkert de kan det.
Og hun er 20 år... at du finder det skræmmende, at jeg tilråder en ven og siger, at det næsten er fysisk umuligt at gøre alene (baseret på mine erfaringer) gør jo ikke, at TS finder mine erfaringer skræmmende. Hun ved forhåbenligt, om hun kan gennemgå det alene. Men jeg siger bare, at det bliver svært for hende at komme uden om, når nu hun bor langt væk og det derfor er fysisk svært at komme frem og tilbage...
jeg bor lige ved siden af hospitalet (400 meter) - de har rådet mig hver gang (af de 6 gange jeg har prøvet abort) til at have en med mig fysisk, hvis man bliver dårlig og får en infektion osv.
Jeg synes det er skræmmende, at du kan råde til at gøre det alene!
Hun lyder til at have det slemt - så bør hun da have nogen med sig i øvrigt
personlig synes jeg kommentarer som “det er også faderens baby” er slemme og skræmmende.
det er er foster. Der er taget en beslutning.
Anmeld
Citér