Uønsket graviditet og abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Fordi det her er virkelig personligt for mig og noget jeg ikke har lyst til at dele med nogen som helst. 

Det er meget hårdt at gå igennem alene. Fysisk er det nærmest umuligt. 

Har du så ikke en veninde, der kan tage med dig? 

Du har brug for nogen at tale med. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Fordi det her er virkelig personligt for mig og noget jeg ikke har lyst til at dele med nogen som helst. 

Det skal jeg ikke stille mig til dommer overfor. Men jeg vil virkelig opfordre dig til ikke at lyve for ham. Så find du hellere end anden at tage med.

Dog en lille undren: er det ham som du er gravid med?

Anmeld Citér

12. september 2018

Anonym trådstarter

Jeg har svært ved at fortælle det til nogen, så jeg kan ikke rigtig gøre andet end at tage derud alene. Og ja det er det naturligvis.

Anmeld Citér

12. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har svært ved at fortælle det til nogen, så jeg kan ikke rigtig gøre andet end at tage derud alene. Og ja det er det naturligvis.

Jeg synes han har ret at vide at du er gravid med ham og at du har besluttet dig at få en abort.

Anmeld Citér

12. september 2018

Anonym trådstarter

Det har du ret til at synes men jeg vil bede dig om at blande dig udenom, da det ikke ændrer på min beslutning og det faktisk ikke vedkommer dig. Tak.

Anmeld Citér

12. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det har du ret til at synes men jeg vil bede dig om at blande dig udenom, da det ikke ændrer på min beslutning og det faktisk ikke vedkommer dig. Tak.

Rolig nu jeg ved det ikke vedkommer mig og er ret ligeglad med hvad du gør ved dit krop, MEN det er ikke kun din baby og derfor synes jeg ikke det er fair overfor faren ikke at informere ham om situationen. Det var bare min mening og du er lidt ubehøvlet må man sige. Held og lykke med det hele.

Anmeld Citér

12. september 2018

Babilooo

Jamen så held og lykke med kommunikationen i dit forhold og fremtidige forhold .. når I ikke engang kan tale om en abort. Det virker altså helt væk.

mht. aborten så skal du have en ved dig for en sikkerheds skyld. Så du har vel ikke et valg

Anmeld Citér

12. september 2018

Babilooo

... og hvorfor skammer du dig over st skulle have en abort. Du virker mere skamfuld end sørgmodig fordi du skal “ende et liv” om du vil

Anmeld Citér

12. september 2018

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Hvis du har brug for det vil jeg gerne tage med dig. (Bor i Odense) dog har jeg ikke bil. Dog kan jeg nok låne en hvis det er. 

Anmeld Citér

12. september 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg synes han har ret at vide at du er gravid med ham og at du har besluttet dig at få en abort.

Det kan hun jo gøre, når det er gjort. Hvis hun er sikker på, at det ikke skal eller kan være anderledes. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.