Hej.
Dette er helt nyt for mig, så jeg vil gøre mit bedste.
Jeg har de sidste par dage gået med spekulationer over om jeg var gravid, primært på baggrund af forsinket menstruation (naturligvis) og utroligt ømme bryster. Tidligere i dag besluttede jeg mig for at købe en graviditetstest, som jeg tog i det sekund jeg trådte ind ad døren. Uheldigvis for mig og der hvor jeg er i mit liv lige nu, viste den to streger og det er stadig ikke gået op for mig, selvom min krop IKKE er i tvivl om at jeg er gravid. Det er nogle timer siden og en masse tåre siden nu og jeg er fast besluttet på at ringe til min læge imorgen som det første for at forklare min situation og fortælle jeg gerne vil have en abort samt for at høre hvad mine muligheder er (hvordan det end skal forklares i telefon til en læge ved jeg slet ikke) Jeg er utroligt nervøs efter en masse research omkring, hvorledes en abort foregår og har fundet frem til to metoder, som hver i sær skræmmer mig, dog føles den medicinske abort som den rette løsning for mig (uden at lyde som en der har styr på det). Jeg er meget følsom og bryder mig virkelig ikke om ting der gør ondt. Jeg ved bare at jeg er fast besluttet på en abort, da jeg ikke ønsker dette barn så tidligt i mit liv. Og med dette indlæg bliver I de første jeg fortæller dette til.
Mange tak for opmærksomheden og jeg vil sætte stor pris på råd, erfaringer og ellers en masse kærlige ord til en ellers forskrækket pige.
Anmeld
Citér