Hjælp til tilbagesvar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2018

Sprit25

Jeg oplevede noget sjovt i sommers. 

Som barn har jeg altid været lille og tynd. Som teenager kunne min mave være større end mine bryster og siden har jeg haft komplekser omkring min krop. Og ih guder jeg ubevist overfører til min datter. 

I sommers snakkede jeg med en veninde som sagde: men nille. Hun er jo perfekt! 

Min læge kalder hende perfekt propitioneret. Og jeg kan se de kommentarer om hendes vægt var negative fordi JEG gjorde dem negative. 

Nu hører jeg dem aldrig. 

Min søn er et langt hyl. Virkelig mærkeligt fodi min mand og jeg er lav. Onklen proklamerer stolt han er onkels dreng(min bror er høj) 

Negativiteten kommer ofte indfra!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2018

Mops7

Jeg er også lille og far er høj. Vores barn er høj, men meget slank. Der bliver tit kommenteret på drøjde. Sådan er h*n altså født. H*n spiser som jeg ved ikke hvad. Hvad kan jeg mere gøre?  Og det ikke fordi h*n er undervægtig som sådan. Bare slank. 

Folk vil gerne finde noget at snakke om. Men ja. Jeg har også altid oplevet det og forstår godt du tænker over det. Havde det været en pige havde du måske ikke tænkt lige så meget over det, men er han for tidligt født mon? 

Alle skal ikke være ens og jeg håber han får indprintet at han er mere end hans højde, da det for en fyr ikke er sjovt at vokse op som lav, hvis man skal høre for det hele livet. Noget andet som pige. Så ja, få sagt fra og så fortæl ham hvor perfekt han er som han er. 

Anmeld Citér

31. august 2018

Tine B

Jeg bliver i øvrigt lidt nysgerrig på, hvor høj din søn er? Ud fra dine beskrivelser, forestiller jeg mig nærmest en knægt på 70 cm..

Min datter er 2 år og 3 mdr (snart 4 mdr) og er først nu så småt på vej i en str 92.. 

Jeg undrer mig virkelig over hvor du møder alle de er mennesker der helt umotiveret snakker til dig og spørger ind til din søn..  

Anmeld Citér

31. august 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Tine B skriver:

Jeg bliver i øvrigt lidt nysgerrig på, hvor høj din søn er? Ud fra dine beskrivelser, forestiller jeg mig nærmest en knægt på 70 cm..

Min datter er 2 år og 3 mdr (snart 4 mdr) og er først nu så småt på vej i en str 92.. 

Jeg undrer mig virkelig over hvor du møder alle de er mennesker der helt umotiveret snakker til dig og spørger ind til din søn..  

Nu har TS godt nok slettet sin profil, men jeg har tænkt det samme hele tiden.. Hvor møder hun dog alle de mennesker, der hele tiden taler til hende.. 

Altså efter jeg blev gravid, så er der da også flere, der snakker til mig.. MEEENNN ligefrem 5-10 mennesker stort set hver eneste dag? 

Tvivler lidt på den desværre.. Tror mere, at TS overdriver antallet rimelig meget.. Men sådan er det jo

Anmeld Citér

31. august 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Unicorn1 skriver:

Nu har TS godt nok slettet sin profil, men jeg har tænkt det samme hele tiden.. Hvor møder hun dog alle de mennesker, der hele tiden taler til hende.. 

Altså efter jeg blev gravid, så er der da også flere, der snakker til mig.. MEEENNN ligefrem 5-10 mennesker stort set hver eneste dag? 

Tvivler lidt på den desværre.. Tror mere, at TS overdriver antallet rimelig meget.. Men sådan er det jo

Hvorfra ved du, hun har slettet sin profil? 

Anmeld Citér

31. august 2018

Unicorn1

Mor og meget mere skriver:

Hvorfra ved du, hun har slettet sin profil? 

Når man går ind via computeren, så står hendes "navn" med grå skrift, hvorimod andres står med blå.. 

Det plejer at indikere, at profilen er slettet.. 

Anmeld Citér

31. august 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Unicorn1 skriver:

Når man går ind via computeren, så står hendes "navn" med grå skrift, hvorimod andres står med blå.. 

Anonym trådstarter står altid med gråt. 

Anmeld Citér

31. august 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Unicorn1 skriver:

Anonym er altid grå, så vi ved ikke om hun er gået.��

Anmeld Citér

31. august 2018

Unicorn1

Mor og meget mere skriver:

Anonym trådstarter står altid med gråt. 

Okay det vidste jeg ikke.. Mente kun, at de stod med gråt, når de var slettet..
Men så kunne det da være rart med nogle svar/respons på den her debat, og folks spørgsmål..

Anmeld Citér

31. august 2018

Rosa-Sophia

Unicorn1 skriver:

Okay det vidste jeg ikke.. Mente kun, at de stod med gråt, når de var slettet..
Men så kunne det da være rart med nogle svar/respons på den her debat, og folks spørgsmål..

Tror du ikke, at hun blev træt af at skrive, fordi folk rådede hende til at trykke på pyt-knappen? Tror hun havde ventet noget andet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.