Soonmom skriver:
Men det var jo derfor jeg skrev hvis i den første og da du ikke skrev at de var utydelige tog jeg det som om de var fint tydelig positivt.
jeg mener at jeg har svaret dig på hvorfor jeg bliver ved men skal da gerne gentage mig selv
du skriver på et DEBATforum
som jeg skrev hvis man tester meget svagt positivt, kan jeg se en mening med at få taget blodprøver, (for at finde ud af om man er gravid) du har stadig ikke sagt meningen med at få taget blodprøver hvis man tester tydligt ? (Så er det jo at man er sikker på at man er gravid, og en blodprøve vil ikke ændre noget) - det kan jo i princippet gå galt hele vejen.
hvad skal jeg bruge de informationer til fra sundhed.dk?
psykologisk støtte er ikke en blodprøve
Men hvorfor var det fint at du fik en BP, når det er svineri at jeg gør? Du kunne vel bare have ventet, ligesom du vil have mig til? En streg er en streg uanset om den er utydelig, så hvad var meningen med din blodprøve? Du kunne vel selv have betalt en scanning, i stedet for at vores penge skal gå til, at du kan få at vide at du var gravid, som din utydelige streg jo viste. Jeg synes du er enormt dobbeltmoralsk. Hvis det er debatforum, så debatér da emnet og ikke et andet emne. Mit opslag havde intet at gøre med om blodprøver er ok eller at skulle overbevise en hykler om grundende til almen praksis. Jeg kan fortælle dig at den første læge jeg snakkede med i dag, ikke stillede nogle spørgsmålstegn ved det, og jeg behøvede hverken at nævne ingen udvikling eller blødning, for at få en blodprøve, men blot mine gentagne aborter.
Jeg synes jeg har skrevet det flere gange nu. Udvikling, med det kan man se om det udvikler sig som det skal. Ud fra det kan man måske mistænke abort, gul, mola osv. og man kan se hvad der kan forventes at ses på en scanning. Jeg gider ikke bruge mere tid på at lære dig disse ting, du må selv undersøge det. Og selvfølgelig ved jeg at det kan gå galt hele vejen. Du siger det til en der har mistet alt fra helt tidligt, til senabort og hvor vi næsten også mistede vores første barn. Selvfølgelig ved jeg at det kan gå galt hele vejen!
Jeg synes det var meget indlysende med punkterne. Jeg skal bruge “beviser” hvis jeg måske skal have hjælp igen. Og som jeg skrev at støtte og give tryghed.
“Målet med IMUS er at støtte den gravide abortus habitualis patient i de første kritiske måneder, hvor man endnu ikke kan mærke fosterliv.” Dvs. først med blodprøver og derefter med scanninger.
Jeg synes jeg har spildt nok af min tid på dig nu, som sagt må du lige selv prøve at sætte dig ind i tingene.