Soonmom skriver:
Jeg gider ikke svare ts for bliver ved med at skulle skive det samme 
En streg er ikke en streg, jeg fik blodprøver pga svagstreg og gået lang tid over, derfor var der mistanke om gul og i så danne tilfælde synes jeg det er fint med blodprøver og det gælder ALLE også ts, så er ikke dobbeltmoralsk.
Men en tydelig streg (som jeg går ud fra ts har, da hun på intet tidspunkt har sagt noget andet) synes jeg det er spild af tid og resurser at tage blodprøver
Man mistænker ikke en gul på baggrund af nogle tests der ikke udvikler sig. Der vil man nærmere mistænke en biokemisk abort. Tro mig, jeg ved det
Der skal andre indikationer til for at mistænke en gul. Jeg siger ikke at det er forkert at DU har fået bp, pga. mistanke om gul (hvis der altså reelt var en mistanke om det). Jeg synes det er helt fint at man tager blodprøver, hvis man mistænker en gul. Jeg siger bare det er ekstremt dobbeltmoralsk at du ikke synes det er okay at jeg får bp, men fint at du gør? En streg er en streg! Du kunne lige så godt have ventet og betalt for en scanning selv. De fleste gul bliver alligevel udstødt af kroppen. Og bare fordi at blodprøver ikke udvikler sig som de skal, og man derved har en reel mistanke om gul, skal man alligevel scannes. Det lader endnu en gang til at du ikke ved særlig meget om emnet, så jeg vil igen råde dig til at undersøge hvordan det hele hænger sammen.
Jeg ved ikke hvorfor du bliver ved med at gå ud fra at jeg havde tydelige tests, når jeg har skrevet at de ikke udviklede sig og flere gange har skrevet til dig at jeg har blødt!!
Endnu en gang siger jeg udvikling, beviser og støtte. Som jeg også skrev til dig, så er der større chance for at gennemføre en efterfølgende graviditet, hvis man får støtte, og blodprøver er for mange en støtte. Der er noget der hedder IMUS, som tidligere hed TLC (tender loving care), hvor man bl.a. støtter ved at give blodprøver, så man måske ikke skal gå alene med sin angst og frygt for at miste igen, i flere uger før man kan få en scanning. Hvis de ikke stiger som de skal, kan det selvfølgelig give en ekstra bekymring, men der er mange der gennemfører en graviditet ved denne ”behandling”. Derudover så har jeg også allerede fortalt dig, at bp kan fortælle hvornår man kan forvente at se hvad på scanninger. Prøv nu lige selv at sætte dig ind i tingene. Hvis du ikke gider det, så lad være med at udtale dig om ting du ikke ved noget om.
Hvad det skal hjælpe? Ikke andet end at give afklaring og støtte. Lige som en scanning. Hvad skal en scanning hjælpe? Der er jo intet at stille op. Det er bare rart at få den afklaring, uanset hvilken vej det går. Jeg har desværre været i det her i mange år, og ved efterhånden ret meget om det.
Anmeld
Citér